Mnogo toga zavisi od toga kako je organizovana svakodnevna ishrana čovjeka. A zdravlje je na prvom mjestu. Zato je potrebno čuvati ga i ne iscrpljivati organizam raznim dijetama, već odmah preći na pravilnu ishranu. Kako je rekla doktorica...
Svima je jasno da ako želite smršati, jednostavno se morate potruditi. Nažalost, ne postoji čarobno rješenje, stoga je pravilna prehrana koja može dati slične rezultate jedini izbor. Ovaj recept za supu od kupusa na TikToku trenutno postaj...
Beyoncé, pjevačka ikona s milionima obožavatelja diljem svijeta, poznata je po svojoj vitkoj figuri, a mnogi se pitaju kako održava ovakav izgled. Prema izvještajima, odgovor bi mogao biti u njenoj jednostavnoj jutarnjoj rutini, koja uključ...
Neka hrana sadrži spojeve koji mogu uticati na neurotransmitere poput dopamina, serotonina i GABA-e, čime se može poboljšati raspoloženje. Zdrava hrana koja podstiče dobar osjećaj uključuje banane, zob, bobičasto voće i orašaste plodove. P...
Crijeva imaju ključnu ulogu u probavi i apsorpciji hrane, uključujući važne hranjive tvari koje su potrebne za cjelokupno zdravlje. Na loše zdravlje crijeva mogu utjecati različiti faktori, poput genetike i životnih navika, zbog čega je važ...
Prehrana bogata proteinima vrlo je važna jer proteini održavaju mišićnu masu, podstiču oporavak i doprinose općem zdravlju. Proteini obavljaju mnoge funkcije u tijelu, kao što su proizvodnja hormona i stimulacija imunološkog sistema. Kada...
Od ključne je važnosti razumjeti kako prehrana igra ulogu u zdravom starenju. Prema Nacionalnom institutu za starenje uravnotežena, zdrava prehrana za odrasle starije od 50 godina osigurava unos odgovarajućih hranjivih tvari, vitamina i mi...
"Jedem zdravo i nemasno, a kilogrami ne padaju! Ne jedem ništa slatko, a šećeri su mi i dalje visoki!" Zasigurno ste se barem jednom susreli s ovim i sličnim rečenicama ili ih izrekli pokušavajući tako iskazati svoju duboku frustraciju i n...
Neke namirnice nikada ne bi trebale završiti u našoj korpi, bez obzira na to pazimo li na zdravlje ili budžet. Visoki sadržaj šećera, nezdravih masti i aditiva može povećati rizik od raznih bolesti. Kada se naviknemo na industrijski obrađe...
Provjera nedostatka željeza nije rutinska, što otežava razumijevanje njegove prevalencije. Nova studija, koja uključuje podatke više od 8.000 odraslih, približava nas odgovoru. Istraživači pokazuju da je nedostatak željeza češći nego što s...
Nova studija je pokazala da konzumiranje hrane bogate flavonoidima može smanjiti rizik od razvoja demencije. Istraživanje, koje su vodili naučnici sa Univerziteta Queen's u Belfastu, sugerira da bi povećanje unosa ovih namirnica bogatih fl...
Mit u koji mnogi ljudi vjeruju je da postoji savršena dijeta i savršen način ishrane. Ipak, ne postoje dva ista ljudska organizma i ono što je dobro za jednu osobu, možda nije dobro za drugu. Ipak, u zavisnosti od toga koliko godina imate,...
Popunite polovinu vašeg tanjira povrćem bez skroba kao što su tikvice, brokoli, mrkva, kupus, krastavac, paradajz. Okruženi smo velikim tanjirima za jelo i teško da možemo sami na pravi način procijeniti koliko nam je čega dovoljno za posl...
Francuska biohemičarka Jessie Inchauspe upozorava da slatki doručak pokreće dnevni "rollercoaster" porasta i padova šećera. Ona tvrdi da su nas marketing i brendiranje doveli u zabludu da mislimo da je slatki doručak idealan način za počet...
Naše tijelo funkcionira u skladu s unutrašnjim biološkim ritmovima, što znači da je vrijeme konzumacije hrane i pića jednako važno kao i njihov kvalitet. Kako bismo izvukli maksimum iz svoje prehrane, dobro je znati kada je optimalno konzu...
Poznato je da su okusni pupoljci žena tokom trudnoće znatno osjetljiviji, pa tako neku hranu odbacuju, a neke se ne mogu zasititi. Ali jedna namirnica koje se mnoge trudnice ne mogu zasititi su kiseli krastavci. I to ne uključuje samo kisel...
Ako želite da imate zdrave noge, a imate problema sa proširenim venama, dijeta za proširene vene može biti ključna za poboljšanje stanja. Pravilna ishrana za proširene vene je od velike važnosti. Dok određene namirnice mogu pogoršati stanj...
Pogled u nokte često je dobar pokazatelj našeg općeg zdravstvenog stanja, a osobito kada su prehrambene navike u pitanju. Ako su oni slabi, lomljivi, sporo rastu ili su bez sjaja, preispitivanje toga što kroz dan jedete, sugerira dijetetič...
Konzumiranje velikih količina šećera nije najbolje za vaše zdravlje, ali odricanje od slatkiša može biti izazovno. Ako razmišljate o tome da smanjite unos šećera, važno je znati koje pozitivne promjene možete očekivati. Izbacivanje šećera...
Amra Džeko, proslavljena bh. manekenka i supruga najpoznatijeg nogometaša Bosne i Hercegovine Edina Džeke, strastvena je zaljubljenica u fitness i zdrav način života. Redovno objavljuje fotografije na društvenim mrežama kako vodi zdrav na...
Ljekar koji se bavi zdravim starenjem tvrdi kako se ‘pomladio‘ za čak 20 godina, odnosno da je preokrenuo svoju biološku dob i to samo zahvaljujući prehrani. U nastavku pročitajte načela prehrane koja Roizen slijedi. Jedite mediteransku h...
Povrće je izvrsno ne samo zbog svoje raznovrsnosti - može se jesti sirovo ili kuhano, cijelo ili narezano - već i zbog zdravstvenih benefita koje pruža. Međutim, mnogi koji žele uključiti više povrća u svoju prehranu možda zanemaruju jednu...
Deborah Szekely iz New Yorka početkom maja napunila je 102 godine. Ova superbakica često izlazi, posjećuje prijatelje i govori na konferencijama te tri puta sedmično radi u fitness i spa centru koji je suosnovala 1940. godine. "Kad sam se...
Obavezna na plažama i kao desert u vrelim, ljetnim poslijepodnevima, lubenica je sinonim za ljeto. Njena slatkoća i osvježavajući učinak koji ima čine je najpopularnijim ljetnim voćem širom svijeta. No, divan okus i svježina nisu jedini ra...
/ Najkomentiranije
Borački dodatak pred Domom naroda PFBiH: Hoće li zakon danas biti usvojen?
Vijeće ministara BiH danas otvara važne teme: Od Južne interkonekcije do stanja migracija
Kako postići savršeno pečen krompir: Tajna hrskave korice
Novi val američkih napada na Iran, gađani vojni ciljevi: Trump poručio kako je 'sada red na njih'
Konferencijska liga | Velež i Zrinjski vjeruju u prolazak dalje, Borac u Moldaviji završava posao
Hrvatska: Pokušala prenijeti robu vrijednu 27.000 KM bez prijave, carinici je odmah zaustavili
Heroji koji nisu ustuknuli: Na današnji dan poginuli Čedomir Domuz i Smajo Somo
Posmrtni ostaci bake i djeda osnivača cionizma Theodora Herzla ekshumirani u Beogradu
Zemljotres pogodio Hrvatsku, osjetio se i u BiH: "Kratko, ali snažno"
Amerikanci potpisali ugovor vrijedan oko 98,4 milijarde KM za proizvodnju Patriot projektila
Čuvajući uspomene na heroje: Obilježen dan sjećanja na šehide Drežnice
Mandić objavio dopis: GRAS je tražio da se posiječe stablo kod Hastahane
Zelenski: Ruski napadi odnijeli živote najmanje osam ljudi, uključujući troje djece
Glumac Ammar Mešić otkrio razlog zbog kojeg je legendarni Edin Avdić dobio otkaz na Areni Sport
Oprezno danas, meteorolozi objavili ozbiljno upozorenje: Pročitajte i detaljnu prognozu do nedjelje