Neka od omiljenih gaziranih pića mogu imati negativan utjecaj na naše tijelo pogotovo ako se pretjerano konzumiraju. Doktorica Neena na društvenoj mreži Tik Tok podijelila je video u kojem upozorava na opasnosti svakodnevne konzumacije gaz...
Nedavna studija objavljena u časopisu Microplastics otkrila je da pijenje iz plastičnih boca može povećati krvni tlak kao rezultat ulaska mikroplastike u krvotok. Mikroplastika predstavlja male čestice plastike koje se nalaze u velikoj već...
Lubenica i dinja su kao sinonimi za ljeto. Ovo ukusno voće idealno je za osvježenje u vrućim danima, ali možda niste znali da ga nikako ne treba jesti zajedno. Lubenica je bogata magnezijumom, kalijumom, kalcijumom, cinkom, gvožđem, bakr...
Supa iz vrećice se čini kao idealno rješenje kada ljudi nemaju vremena napraviti domaću, posebno kada su na putu. Međutim, mnogi ne znaju koliko je ona štetna za zdravlje. Iako su dostupne u raznim okusima i privlače potrošače jednostavnoš...
Krompir je neizostavan dio mnogih kuhinja diljem svijeta, a njegova hranjiva vrijednost čini ga važnim dijelom uravnotežene prehrane. Bogat je vitaminom C, vitaminom B6, kalijem i vlaknima, što doprinosi osjećaju sitosti i pruža energiju....
Sudeći prema tvrdnjama doktora Rengana Chatterjeea brokoli bi trebalo da bude prvi izbor ljudi, kada je u pitanju povrće. On tvrdi da je brokoli "čuvar života", a svoje tvrdnje je nedavno iznio u BBC-evoj emisiji "Doctor in the House". To...
Certificirani hirurg iz New Orleansa Dr. Nick Pappas na TikToku je podijelio svoja tri omiljena obroka koja pomažu u smanjenju upale zglobova. Prema njegovim preporukama, radi se o borovnicama koje jede ujutro, orasima koje konzumira za ru...
U domu postoje vrlo opasni predmeti koji su pravi rasadnici bakterija, a samim time i rasadnici infekcija. Postoje i mjesta u kući koja su opasna za naše zdravlje i treba ih prvo očistiti, sve ostalo su sitnice. Top 12 najprljavijih predme...
Kada se radi o namirnicama koje izazivaju najviše rasprava zbog svojih zdravstvenih koristi, jaja se često nalaze na vrhu popisa. Tokom godina, percepcija jaja drastično se mijenjala: od epitoma savršene hrane do sumnjivog uzročnika srčani...
Većina nutricionista ističe da nijednu namirnicu ne treba izbacivati iz ishrane, već da je samo potrebno da znate u kojoj količini da je konzumirate i uz koje druge namirnice da je koristite. Jedna od takvih je definitivno hljeb, za koji s...
Trava rusa nije samo poznati narodni lek protiv bradavica, već se koristi i za čišćenje jetre, protiv astme, stomačnih tegoba i žučne kese. Rusa ili rosopas, lastavica, lišaj, zmijsko mleko, lastavica (Chelidonium majus) je neobično bilj...
Puter ljudi vole zbog bogatog okusa, kremaste teksture i raznolike primjene, a dobra vijest je da se može uspješno zamijeniti drugim namirnicama. Maslinovo ulje je prvi izbor u pripremi jela. Bogato mononezasićenim mastima i antioksidansi...
Nova studija pokazuje da izlaganje umjetnom svjetlu nakon ponoći može povećati rizik od razvoja dijabetesa tipa 2, sugerišu da noćni sjaj sijalice ili pametnog telefona može poremetiti tjelesni cirkadijalni ritam. Istraživanje je provedeno...
Da li možete svaki dan da jedete samo ribu! Vjerovatno dosta slušate o tome koliko je riba zdrava, a autor i pecaroš Paul Grunberg riješio je to da provjeri u eksperimentu na sopstvenom telu. Za svoj dokumentarni film Riba na mom tanjiru,...
Dio kukuruza šećerca koji mnogi bacaju kroz hisotriju se koristio u liječenju bolesti poput dijabetesa i infekcije urinarnog trakta. Kukuruzna svila su vlakna između ljuske i klipa koja su sjajna i tanka te pomažu kukuruzu da raste. Takođe...
Putovanja su postala sastavni dio našeg života bilo da planiramo odmor na egzotičnoj destinaciji, poslovni put u daleku zemlju ili jednostavno želimo posjetiti rodbinu u drugoj državi, svi želimo da naša putovanja budu ugodna i bezbrižna....
Ljubitelji jutarnje kafe rijetko se pitaju koliko njihov omiljeni napitak može utjecati na njihovo zdravlje, osobito kada se pije s mlijekom. Prema riječima kardiologa dr. Petra Borovića, kafa može biti opasnost koju ljudi svakodnevno unos...
Utjecaj kofeina na organizam česta je tema istraživanja, posebno ako se uzme u obzir da mnogi konzumiraju više šolja kafe dnevno od preporučene doze. U konzumiranju svih vrsta namirnica, pa i kafe, treba imati mjeru, kako se ne bi javili p...
Veliko istraživanje koje je pratilo više od 100.000 ljudi Tokom razdoblja od 40 godina, pokazalo je da bi konzumacija prerađenog crvenog mesa mogla bi biti značajan faktor rizika za razvoj demencije. Već se otprije zna da procesuirano crve...
Surutka je tečnost koja vam ostaje poslije postupka sirenja mlijeka. Naime, ovaj postupak razdvaja mlijeko na čvrstu supstancu (skutu) i tečnu supstancu (surutku). Kozja surutka, u svom osnovnom obliku ili u obliku suplementa, postala je ne...
Neven je pravo je blago svakog vrta – kao rukom odnosi mnoge tegobe. Neven, poznat kao Calendula officinalis, vodičak ili vatrena trava, je biljka koja se ističe svojom prelepom žuto-narandžastom bojom, podsjećajući na sunce. Ova biljka,...
Loša kombinacija namirnica može dovesti do probavnih problema, plinova, nadutosti, bolova u stomaku, mučnine, umora i problema sa stolicom. Miješanje sporo i brzo probavljive hrane nije dobra ideja jer će lakša hrana samo proći kroz crijev...
Prema nedavnim istraživanjima britanskih naučnika sa Univerziteta Istočne Anglije, brusnice bi mogle igrati ključnu ulogu u očuvanju memorije i sprječavanju demencije. Ovi mali plodovi također mogu pomoći u smanjenju nivoa "lošeg" holester...
Ispijanje čak i malih količina alkohola skraćuje životni vijek, pokazuju brojne rigorozne studije. Pregled čak 107 relevantnih studija analizirao je kako alkohol utječe na rizik od smrtnosti i otkrio je da samo pogrešne studije sugeriraju d...
/ Najkomentiranije
Danas je Dan bijelih traka: Sjećanje na zločin počinjen u Prijedoru 1992. godine
Anto Tomić o žrtvama Prijedora: "Pustit ću suze za sve nevino stradale"
Kulinarska metoda za savršenu kajganu: Originalni recept poznate britanske kuharice
Vozač iz BiH se "zakucao" u zid tunela u Austriji
Stotine uhapšenih u Francuskoj nakon burnog slavlja povodom finala Lige prvaka
Iran se pohvalio novim napadačkim brodom: Zove se "27. redžeb"
Svjetska poker scena stigla u BiH: Pokrenut ggpokeradria.ba
SAD napala još jedan brod: "Ubijena su tri narkoterorista"
Dragan Bursać: Ko god je optužen za ratne zločine može računati na trg, ulicu ili spomenik!
Obustava saobraćaja u Sarajevu zbog biciklističke utrke od Dobrinje do Vilsonovog šetališta
U toku je popravka kvara: Stanovnici Otesa bez vodosnabdijevanja
Kako prepoznati crvljive trešnje: Jednostavni trikovi za čišćenje
Trump tvrdi da je dobio obećanje od Irana: "Složili su se"
Upaljeni meteoalarmi: Promjena vremena pred nama, objavljena prognoza do četvrtka
Izrael širi vojne operacije, libanski premijer: "Provodite politiku spaljene zemlje!"