Ovo voće izuzetno je rasprostranjeno i omiljeno. Možete ga jesti u bilo koje doba dana, pa i ujutru. Za doručak možete napraviti voćni jogurt sa šljivama, tako što u običan jogurt dodate isjeckane i oljuštene &sca...
Postoji nekoliko razloga zbog čega se s godinama lakše debljamo, ali najveći je gubitak mišićne mase koji se sa starenjem događa kod svakog čovjeka, kaže dr. Caroline Apovian, direktorica Centra za nutricionizam i kontrolu tje...
Nova studija objavljena u žurnalu Cell Metabolism pokazuje kako vaši napori da izgubite kilograme neće biti uspješni, ako ne budete znali da ih "tempirate". Studija je otkrila da su miševi kojima je data dijetalna hran...
Tajna uspjeha se temelji na unosu kalorija koje će dati energiju potrebnu za vaš svakodnevni život, bez praznih kalorija koje ne služe ničemu. I najbolje od svega, ova dijeta uključuje i razne ukusne namirnice. Preporuke: - S...
Naučnici su proučavali tri morska psa koja pripadaju vrsti Chiloscyllum plagiosum. Uz pomoć rendgenskih zraka koje omogućuju da se vide kosti i mišići u tijelu, promatrali su ih dok jedu komade lignji i haringi. Tako su utvrdil...
Jako zdrava i ukusna, palenta se priprema veoma lako i može se konzumirati na razne načine u kombinaciji s različitim namirnicama, pišu Novi horizonti. To je obrok koji je napravljen od bijelog ili žutog kukuruznog griza. Kuku...
Naime, recepti za svaki kolač uvriježeno sadrže sastojke koji slove kao loši i nezdravi, poput bijelog brašna, šećera i rafiniranog ulja, a koje lako mogu zamijeniti mnogo zdravije namirnice koje neće poremetiti us...
Nova studija o tome kako ishrana utječe na rizik od raka kože pojavila se u časopisu Scientific Reports. Ispostavilo se da su miševi čija je ishrana bila 10 posto sačinjena od paradajza u prahu tokom 35 sedmica, nakon izloženosti ul...
Brokula Brokula obiluje fitohemikalijama koji čisti organizam od otrovnog oblika estrogena, koji se nalazi u prerađenoj hrani i pesticidima, a unosom u organizam uzrokuje niz hormonalnih promjena koje rezultiraju promjenama...
1. greška: Preskakanje obroka (naročito doručka) Preskakanje obroka ostavlja vas gladnima i velika je vjerovatnost da ćete se kasnije prejesti. Ova greška također usporava vaš metabolizam, pa će vaše tijelo sago...
Određen dio stručnjaka tvrdi da jaja skraćuju život zbog visokog sadržaja holesterola, dok drugi ukazuju na bogatstvo nutrijenata u toj namirnici. Jedno je sigurno: nema razloga da ih zaobilazite. "Prosječna osoba može bez problema unositi...
Evo liste namirnica koje su nam svakog ljeta na dohvat ruke. Trešnje Trešnje sadrže dosta vode i vlakana što ih čini idealnim ljetnim obrokom bez puno kalorija. Djeluju protuupalno, bogate su antioksid...
Australijska nutricionistkinja Suzy Barrel kaže da nema dokaza da je ketogena dijeta koja se zasniva na ekstremnom smanjenju unosa ugljikohidrata, a pojačanom unosu masnoća, štetna za tijelo, piše Daily Mail. "Čak se uz nju b...
"Vitamini B grupe pomažu tijelu u pridobivanju energije iz hrane, pa je važno jesti raznolike namirnice koje ih sadrže", objašnjava dijetetičarka i fitness stručnjakinja Rebecca Scritchfield. Namirnice bogate vitaminom B uključ...
Zbog njega često posežemo za nezdravim namirnicama i prekomjernom količinom slatkiša. Ako baš ne možete odoljeti grickanju, onda su ovo namirnice koje će spriječiti nakupljanje kilograma i pomoći vam u borbi protiv s...
Prehrambene navike koje "njegujete" već godinama mogu otežati sposobnost prepoznavanja razlike između stvarne (tjelesne) gladi i one druge gladi koju osjećamo iz drugih razloga. Kada želite izgubiti kilograme i hraniti se zdravije, važno je...
Sve veći broj istraživača usmjerenih na ovaj egzotični plod biljke kakaovca (Theobroma cacao), otkriva i druge korisne vrijednosti. Zahvaljujući obilju različitih sastojaka, ispostavilo se da je djelotvoran na više "polja". Flavonol...
Stručnjaci nam zato nudetri važna savjeta kako da “ubijete” želju za slatkim i smanjite unos šećera u organizam. 1. Čitajte deklaracije i mudro birajte proizvode Jedno je sigurno – nemojte misliti da su...
Zahvaljujući konzerviranju i smrzavanju hrane, nije neobično jesti kukuruz šećerac čitave godine. Ipak, postoje malo poznate činjenice o namirnicama koje su obrađene na ovaj način, zbog čega su česte nedoumice po pitanju njihovog sas...
Naročito su opasni "ol inkluziv" aranžmani koji podrazumijevaju da možemo da jedemo koliko god želimo. Mnogi se tada prejedaju jer žele da iskoriste sve što su platili, a i zato što su radoznali, pa hoće da probaju pomalo od s...
Uz jaku volju i znanje, svako se može hraniti potpuno organski, baš poput bebe Grace. Grace Cooper je dvoipogodišnjakinja koja nikada nije pojela ni gram rafiniranog šećera u svom životu. Način na koji su njeni roditelji uspjeli da joj pri...
Razloga je nekoliko – na taj način zadovoljit ćemo svoju dnevnu potrebu za čokoladom, a da pritom ne opustošimo policu sa slatkišima u jednom naletu. Poznat je pozitivan učinak tamne čokolade na naše zdravlje &nd...
Na pitanje kako mjesecima očuvati svjež okus začina nametnuo se jednostavan odgovor - zamrzavanjem! Trik je da nakon korištenja preostale začine nasjeckate na sitno i zamrznete u kockicama leda. Kada kuhate, samo stavite kockicu le...
Konzumacija voćnih sokova zajedno s lijekovima koji se koriste pri terapiji karcinoma, srčanih bolesti ili za smanjenje visokog krvnog tlaka, drastično smanjuju njihovu učinkovitost, tvrde znanstvenici, piše DailyMail. Osim š...
/ Najkomentiranije
Borački dodatak pred Domom naroda PFBiH: Hoće li zakon danas biti usvojen?
Vijeće ministara BiH danas otvara važne teme: Od Južne interkonekcije do stanja migracija
Kako postići savršeno pečen krompir: Tajna hrskave korice
Novi val američkih napada na Iran, gađani vojni ciljevi: Trump poručio kako je 'sada red na njih'
Konferencijska liga | Velež i Zrinjski vjeruju u prolazak dalje, Borac u Moldaviji završava posao
Hrvatska: Pokušala prenijeti robu vrijednu 27.000 KM bez prijave, carinici je odmah zaustavili
Heroji koji nisu ustuknuli: Na današnji dan poginuli Čedomir Domuz i Smajo Somo
Posmrtni ostaci bake i djeda osnivača cionizma Theodora Herzla ekshumirani u Beogradu
Zemljotres pogodio Hrvatsku, osjetio se i u BiH: "Kratko, ali snažno"
Amerikanci potpisali ugovor vrijedan oko 98,4 milijarde KM za proizvodnju Patriot projektila
Čuvajući uspomene na heroje: Obilježen dan sjećanja na šehide Drežnice
Mandić objavio dopis: GRAS je tražio da se posiječe stablo kod Hastahane
Zelenski: Ruski napadi odnijeli živote najmanje osam ljudi, uključujući troje djece
Glumac Ammar Mešić otkrio razlog zbog kojeg je legendarni Edin Avdić dobio otkaz na Areni Sport
Oprezno danas, meteorolozi objavili ozbiljno upozorenje: Pročitajte i detaljnu prognozu do nedjelje