U malim bobicama krije se prava zdravstvena bomba – brusnica je voće koje su stari narodi koristili i cijenili stoljećima, a danas se sve češće vraća na stolove onih koji žele očuvati zdravlje na prirodan način. Iako se često povezuje s pre...
Brusnica je sitno, ali moćno voće jer su njegove zdravstvene prednosti zaista velike. Najnovija studija sa Univerziteta Istočna Anglija otkriva da svakodnevna konzumacija brusnica može donijeti značajne koristi za pamćenje i kognitivno zdr...
Prema nedavnim istraživanjima britanskih naučnika sa Univerziteta Istočne Anglije, brusnice bi mogle igrati ključnu ulogu u očuvanju memorije i sprječavanju demencije. Ovi mali plodovi također mogu pomoći u smanjenju nivoa "lošeg" holester...
Ispitanici koji su konzumirali brusnice pokazali su značajno poboljšanje pamćenja svakodnevnih događaja, bolju prokrvljenost mozga pa čak i smanjenje razine “lošeg” kolesterola Jedno malo, ali moćno voće – brusnica, možda je ključ za očuva...
Jedno malo, ali moćno voće brusnica, možda je ključ za očuvanje pamćenja i prevenciju demencije! Naučnici s britanskog Sveučilišta East Anglia otkrili su da svakodnevna konzumacija brusnica može biti ključ za poboljšanje pamćenja, usporava...
Brusnica, mala crvena bobica, krije bogatstvo antioksidansa, vitamina C i vlakana. Čaj od brusnice, osim što pruža blagotvorno dejstvo kod raznih tegoba, posebno onih u vezi s urogenitalnim traktom, postao je omiljeni topli napitak mnogih....
Korištenje brusnica za liječenje infekcija mokraćnog sistema (IMS) datira još od američkih starosjedioca, ali sada postoje čvrsti naučni dokazi koji su potvrdili da brusnica zaista pomaže kod ovih tegoba. IMS mogu biti nevjerojatno bolne i...
Kada su Evropljani došli do sjeveroistočne obale Sjeverne Amerike, domaći stanovnici s kojima su počeli trgovati ponudili su im crvene bobice. Indijanci iz plemena Pekvot, koji su živjeli na poluostrvu Kejp Kod, zvali su te bobice i-...
Danas izdvojite samo pola sata i recite ne junk foodu. U restoranima je u posljednje vrijeme iznimno popularna kombinacija turskih/švedskih ćufteta s pireom, a s lakoćom taj obrok možete pripremiti i kod kuće. SASTOJCI // 800...
/ Najkomentiranije
Borački dodatak pred Domom naroda PFBiH: Hoće li zakon danas biti usvojen?
Vijeće ministara BiH danas otvara važne teme: Od Južne interkonekcije do stanja migracija
Kako postići savršeno pečen krompir: Tajna hrskave korice
Novi val američkih napada na Iran, gađani vojni ciljevi: Trump poručio kako je 'sada red na njih'
Konferencijska liga | Velež i Zrinjski vjeruju u prolazak dalje, Borac u Moldaviji završava posao
Hrvatska: Pokušala prenijeti robu vrijednu 27.000 KM bez prijave, carinici je odmah zaustavili
Heroji koji nisu ustuknuli: Na današnji dan poginuli Čedomir Domuz i Smajo Somo
Posmrtni ostaci bake i djeda osnivača cionizma Theodora Herzla ekshumirani u Beogradu
Zemljotres pogodio Hrvatsku, osjetio se i u BiH: "Kratko, ali snažno"
Amerikanci potpisali ugovor vrijedan oko 98,4 milijarde KM za proizvodnju Patriot projektila
Čuvajući uspomene na heroje: Obilježen dan sjećanja na šehide Drežnice
Mandić objavio dopis: GRAS je tražio da se posiječe stablo kod Hastahane
Zelenski: Ruski napadi odnijeli živote najmanje osam ljudi, uključujući troje djece
Glumac Ammar Mešić otkrio razlog zbog kojeg je legendarni Edin Avdić dobio otkaz na Areni Sport
Oprezno danas, meteorolozi objavili ozbiljno upozorenje: Pročitajte i detaljnu prognozu do nedjelje