Zdravi međuobroci za fit tijelo: Otkrijte najbolje grickalice za mršavljenje i izgradnju mišića

0
Radiosarajevo.ba
Zdravi međuobroci za fit tijelo: Otkrijte najbolje grickalice za mršavljenje i izgradnju mišića
Foto: Pexels / Ilustracija/Jedenje

Dijeta često nosi negativnu konotaciju, ali važno je zapamtiti da predstavlja ulaganje u vlastito zdravlje. Uvođenje reda u prehranu često je prvi korak koji poduzimamo kako bismo postigli svoje ciljeve.

To uključuje izbjegavanje grickalica kad osjetimo lažnu glad i vraćanje u rutinu ako ponekad pogriješimo. Ključno je dobra priprema, a uvijek dostupne zdrave grickalice mogu biti od pomoći u procesu mršavljenja i dobivanja mišićne mase.

Amy Goodson, dijetetičarka i stručnjakinja za sportsku prehranu, ističe važnost proteina u međuobrocima. Proteini potiču osjećaj sitosti i mogu pomoći u kontroli unosa kalorija, što doprinosi gubitku težine.

Dramatičan incident na gradskom kupalištu u BiH: Automobil završio pod vodom - pogledajte snimak

Dramatičan incident na gradskom kupalištu u BiH: Automobil završio pod vodom - pogledajte snimak

Međutim, važno je osigurati da gubitak težine bude u masnom tkivu, a ne u mišićnoj masi. Tijelo treba proteine ​​za očuvanje mišića, stoga su međuobroci bogati proteinima ključni za održavanje mišićne mase tokom procesa mršavljenja.

Šest najboljih međuobroka za mršavljenje i dobivanje mišića:

Svježi sir s krekerima od cjelovitih žitarica

Svježi sir je prava glavna namirnica kada su u pitanju grickalice. Dijetetičarka Goodson preporučuje uživanje u pola šolje svježeg sira s kriškama svježeg krastavca i krekerima od cjelovitih žitarica. Svježi sir ima malo kalorija, a puno proteina koji doprinose povećanju osjećaja sitosti. Pola šolje što je otprilike 112 grama sadrži samo 90 kalorija i oko 12 grama proteina. Također, osim što mršavite, dobivate impresivnu dozu kalcija, kalija i magnezija.

Doktori otkrivaju: Ove suplemente ne uzimajte ako ste stariji od 60

Doktori otkrivaju: Ove suplemente ne uzimajte ako ste stariji od 60

Humus sa štapićima mrkve i mozzarella sira

Postoje razne vrste dobrih komercijalnih humusa, a možete ga napraviti i sami. Osim što ćete tako sami birati sastojke koje ćete i u kojem omjeru staviti, zasigurno ćete se i dobro zabaviti. Goodson predlaže da za zdravi međuobrok uživate u dvije kašike svog omiljenog humusa s malo mozzarella sira i nekoliko štapića mlade mrkve.

Tuna

Tunjevina sadrži omega-3 masne kiseline te poboljšava mišićnu snagu. Zbog visokog udjela proteina, a niskog masti, osim što pomaže mršavljenju, odlična je namirnica koja doprinosi prevenciji bolesti srca i krvnih žila te snižava holesterol.

Jaja

Ako ste u nedoumici šta pojesti, tvrdo kuhana jaja su zlatan izbor. Osim što je zbog malo kalorija dobra hrana za mršavljenje, jaja sadrže šest grama zasitnih proteina i što je možda najvažnije, čuvat će vas sitima. Osim toga, imaju visok udio proteina životinjskog porijekla, koji doprinose održavanju i rastu mišićne mase i zdravlju kostiju, piše Živim.

Sjemenke bundeve

Ako žudite za nečim hrskavim i slanim, posegnite za sjemenkama od bundeve. Odlične su i za noćni obrok budući da sadrže magnezij koji potiče bolji san. Uz to magnezij je izuzetno važan mineral, među ostalim i za naše mišiće.

Grčki jogurt

Dijetetičari često preporučuju grčki jogurt kao idealan međuobrok za mršavljenje i to s dobrim razlogom. Osim što sadrže malo kalorija, bogati su proteinima koji će doprinijeti izgradnji i oporavku mišića.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije