Orginalno / Tajna ljepote Jennifer Aniston: Pročitajte njenih 40 savjeta

12. 02. 2021. u 17:37:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 0

Jennifer Aniston iz godine u godinu izgleda sve bolje, sjajno i u odličnoj formi. Tajna njenog blistavog izgleda krije se u njenom pristupu ishrani i aktivnom vježbanju.

Njen trener, osnivač Gloveworxa, Leyon Azubuike, ističe kako je njen tempo teško pratiti.

„Jennifer vježba svaki dan i do sat i pol“, rekao je Azubuike za Women's Health.

Kako ističe zbog njenog rasporeda i tempa života, nekad mora doći i u 3 ujutro kako bi imala adekvatan  trening.

Ali, kako tvrdi, Jennifer zna za balans i kad treba da odmori. Koji je njen recept za mladolik izgled i u 52-oj godini, pročitajte u nastavku:


1. Jennifer svoje treninge uvijek započinje vježbama za pokretljivost. Istezanje i nježni pokreti pripremaju je za naporne treninge.

2. Jen radi vježbe pomicanja sa jedne na drugu stranu, zatim čučnjevi

3. Ne shvatajte fitnes preozbiljno, jednostavne i duge šetnje su dovoljne

4. Vježbom trbušnjaci šokirajte stomak, ali i tijelo

5. Ako imate vremena u toku dana, opustite se, ne žurite s vježbanjem

6. Budite fleksibilni sa svojim treninzima

7. Jennifer primjenjuje tehniku isprekidan post, tako da ne jede ujutro, pravi duge pauze između obroka

8. Nađite vremena da se dobro fizički umorite

9. Pronađite vlastiti režim rada i ustrajte u tome

10. Jedite hranu bogatu hranljivim sastojcima, obavezno voće i povrće

11. Naspavajte se

12. Pronađite metode otpora

13. Mijenjajte, miksajte vlastite opcije treninga

14. Ima nešto u mentalnom aspektu boksa kao vježbe, vaš mozak mora raditi, vi ne možete samo sjediti na baciklu i jedino se na taj način znojiti.

15. Ne dozvolite da vas maltretiraju zbog viška kilograma

16. Neka vam vježba koju izabere bude dosljedna navika

17. Nastavite sa vlastitim izazovima

18. Imajte suosjećanje prema prošlim vezama. Mržnja prema bivšima nikada nije pomogla ničijem mentalnom zdravlju.

19. Kreirajte sebi jutro, Jennifer pije cijeđeni sok i meditira

20. Odvojite vrijeme za hidrataciju svoje kože

21. Odvojite vrijeme samo za sebe

22. Pazite na unos vode prije treninga

23. Sunčajte se, ali nosite kremu za sunčanje

24. Nađite sebi kućnog ljubimca

25. Ne dopustite sebi nikad da ožednite

26. Jedite zdrave masti

27. Eksperimentišite sa grickalicama prije treninga, slušajte svoje tijelo

28. Vodite dnevnik svojih aktivnosti i vježbi koje radite

29. Uzmite dan za sebe, Jennfer odmara nedjeljom

30. Imajte stav, pokažite volju prije svakog treninga

31. Budite dosljedni

32. Posvetite nekoliko sati u sedmici za yogu

33. Naučite da želite vježbati

34. Prodrmajte mišiće, petnaest minuta na biciklu, 15 na pokretnoj traci

35. Vježbajte i kad vam se to ne radi

36. Radite vježbe koje regulišu tjelesnu težinu

37. Pravite ili kupite sebi smoothie

38. Nađite metod kako da poništite vlastitu volju „ne želim“, isključite tu opciju

39. Zamrznite malo voća i jedite kao međuobrok

40. Izaberite bolje za sebe!


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacija za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

KOMENTARI (1)