Novo istraživanje donosi rezultate koji bi mogli biti pravo iznenađenje za ljubitelje tamne čokolade. Studija objavljena ovog tjedna u Britanskom medicinskom časopisu sugerira da konzumiranje tamne čokolade – više nego mliječne ili bijele...
Nova studija pokazuje da izlaganje umjetnom svjetlu nakon ponoći može povećati rizik od razvoja dijabetesa tipa 2, sugerišu da noćni sjaj sijalice ili pametnog telefona može poremetiti tjelesni cirkadijalni ritam. Istraživanje je provedeno...
Američka agencija za hranu i lijekove (FDA) nedavno je donijela odluku koja omogućuje proizvođačima jogurta da istaknu da ta namirnica može smanjiti rizik od dijabetesa tipa 2. Ova odluka predstavlja prvu zdravstvenu tvrdnju koju je FDA iz...
Više od 95 posto dijabetičara boluje od dijabetesa tipa 2, a ujedno je i globalno deveti najčešći uzrok smrti. Medicinski Univerzitet u Beču je istražio ključne biološke pokazatelje za nastanak i razvoj ove bolesti, ali i načine prevencije....
Žene koji spavaju manje od sedam sati noću rizikuju da dobiju dijagnozu dijabetesa tipa 2, tvrdi istraživanje. Američki naučnici su otkrili da gubitak samo 90 minuta sna svake noći povećava insulinsku rezistenciju kod žena. Tada ćelije ti...
"U početku nisam uopće znala šta je to dijabetes, da je to bolest koja će me pratiti cijeli život." Tako je za Radiosarajevo.ba svoju životnu priču započela 25-godišnja Adna Bešlija, koja od dijabetesa boluje od svoje 13. godine života. D...
Od dijabetesa obolijeva sve više ljudi, a sistemska podrška zdravstva u kontinuiranom praćenju razvoja i liječenja ove bolesti u bh. društvu izostaje. Problema je mnogo, a adekvatnih rješenja nedostaje. Razgovarali smo s predsjednicom Udr...
Brak ili zajednički život može spriječiti dijabetes tipa 2 bez obzira na to je li veza sretna, pokazuje istraživanje. Prethodne studije su otkrile da sretni brakovi donose niz zdravstvenih prednosti u usporedbi sa samcima, uključujući dulji...
Većina ljudi konzumira vodu tokom obroka ili odmah nakon. Međutim, u pitanju je loša navika. Prema riječima stručnjaka, ovu naviku ne treba praktikovati, jer dolazi do podizanja nivoa šećera u krvi, više od nivoa...
Najnovija istraživanja koja dolaze iz Japana pokazuju da kombinacija zelenog čaja i kafe pozitvno utiču na ljude koji imaju dijabetes tip 2. Ova kombinacija, kako tvrde, potencijalno smanjuje rizik od smrtnosti od svih uzroka za 63 po...
/ Najkomentiranije
Alarmantna situacija u Kongu: Napadi i paljenja bolnica širom države dok se bore protiv ebole
Video koji je nasmijao region: Zečevi u velikom okršaju na sred puta
Nadmašio Federera: Đoković preokretom do novog rekorda na Roland Garrosu
Savez kolumnista | Agić o Danu mladosti: Položili zakletvu Titu, a onda pljunuli na vlastitu riječ
Nova verzija kultne serije: Objavljen prvi teaser za "Baywatch"
Stupaju u štrajk glađu: Bivši radnici Rudnika mrkog uglja 17 godina čekaju na rješenje penzije
Na lokalitetu Crvene stijene nesretnim slučajem poginuo hrabri GSS-ovac Mirsad Smajić
Ovo su dresovi u kojima će Zmajevi nastupiti na Svjetskom prvenstvu
Narod i Pravda: "Izetbegović nikada neće ostvariti ideju o podjeli BiH"
Elvedin Nezirović: Povratak knjiga u Vijećnicu - pobjeda Sarajeva nad projektom njegovog ubijanja
Vodovod objavio spisak: U 15 sarajevskih ulica danas bi moglo doći do prekida vodosnabdijevanja
NBA: Spursi uvjerljivi u četvrtoj utakmici finala Zapada protiv Thundera, Wembanyama briljirao
Danas ljetne temperature: Meteorolozi objavili prognozu do četvrtka, naoblačenje donosi kišu
Marco Rubio o primirju s Iranom: "Ili ćemo postići dobar sporazum ili ćemo morati naći drugi način"
Pucnjava u Sarajevu: Ranjen muškarac