Savjet / Saznajte koje namirnice je preporučljivo izbjegavati prije plivanja

23. 06. 2021. u 11:12:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 79

Pravilo je da u vodu ne ulazimo barem pola sata nakon jela, a postoje i određene namirnice koje je bolje izbjegavati prije plivanja.

Donosimo popis namirnica koje vam mogu uticati na relaksaciju u vodi ako ih konzumirate prije plivanja.

Ljuta hrana

S obzirom na to da nam je tijelo najviše u vodoravnom položaju dok plivamo, refluks kiseline može predstavljati problem, a začinjena hrana može još više pogoršati taj problem.

Ljuta hrana  - undefined

Pixabay: Ljuta hrana

Zato prije plivanja ne konzumirajte ljute umake, papričice i drugu hranu koja bi vam mogla stvarati nelagodu.

Voćni sokovi i gazirana pića

Umjesto voćnih sokova i gaziranih pića koji mogu uzrokovati nadutost i grčeve, prije plivanja okrijepite se vodom.

Ilustracija - undefined

Pixabay: Ilustracija

Sastav voćnih sokova i gaziranih pića stvara pritisak na vanjski sloj abdominalnog zida što vam može otežati plivanje.

Alkohol

Alkoholna pića smanjuju sposobnost reagiranja i prosuđivanja, a to može biti naročito opasno kada je ulazak u vodu u pitanju. Stoga je najsigurnije izbjegavati alkohol u potpunosti prije ulaska u more, bazen ili bilo koje druge mjesto za kupanje.

Mahunarke

Grahorice i mahunarke poput leće i graška sadrže puno vlakana koje je dobro za zdravlje, ali može izazvati nadutost, zatvor i grčeve što vam može pokvariti ljetnu uživanciju.

Ilustracija - undefined

Foto: Pixabay: Ilustracija

Energetska pića

Konzumiranje energetskih pića može izazvati proljev ili mučninu dok ste u vodi, a postoji i opasnost od dehidracije, prenosi Zadovoljna.hr


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacija za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

NEMA KOMENTARA