Ovih pet znakova upućuje na to da pretjerujete s hljebom

2
Radiosarajevo.ba
Ovih pet znakova upućuje na to da pretjerujete s hljebom
Foto: Pexels / Ilustracija

Hljeb je nezaobilazni dio prehrane većine, prisutan gotovo uz svaki obrok. No, kako znati kada je taj unos hljeba pretjeran i može li negativno utjecati na vaše zdravlje?

U nastavku donosimo pet jasnih znakova koji vam mogu sugerirati da je vrijeme za obratiti pažnju i eventualno smanjiti konzumaciju ili, ako je moguće, potpuno izbaciti hljeb iz prehrane.

Udebljate se

Ako primijetite kako vaša težina kontinuirano raste, a ne pridržavate se drugih prehrambenih navika koje bi to mogle objasniti, možda je vrijeme da razmotrite količinu hljeba koji unosite. Prema studiji objavljenoj na PubMed-u 2014. godine, konzumacija dvije ili više kriški bijelog hljeba dnevno povezana je s većim rizikom od prekomjerne težine ili pretilosti.

Marokanski list objavio prikaz "Sarajevo Bluesa" Semezdina Mehmedinovića

Marokanski list objavio prikaz "Sarajevo Bluesa" Semezdina Mehmedinovića

Skok krvnog pritiska

Visoki krvni pritisak može biti problem s kojim se suočavate, a povećana konzumacija hljeba može negativno utjecati na te rezultate. Istraživanje provedeno u Meksiku 2018. godine pokazalo je da je čak i jedna kriška bijelog hljeba sedmično povezana s rizikom od povećanja krvnog pritiska, prenosi Mondo.

Osjećate grčeve u želucu

Nelagoda u želucu nakon konzumacije hljeba može biti znak osjetljivosti na gluten. Osobe s celijakijom, autoimunom bolešću u kojoj imunološki sustav ne reagira pravilno na gluten, mogu imati zatvor, nadutost i proljev nakon konzumacije.

Ovo je najlakši recept za domaći hljeb: Trebaju vam samo 4 sastojka

Ovo je najlakši recept za domaći hljeb: Trebaju vam samo 4 sastojka

Imate osip

Osip na koži može biti znak netolerancije na gluten. Prema Nacionalnom institutu za dijabetes i probavne bolesti, kod 10 posto ljudi s celijakijom jedenje hljeba može dovesti do dermatitisa herpetiformisa, što se manifestira kao male kvržice na koži, piše Slobodna Dalmacija.

Nereguliran nivo šećera u krvi

Ako vam je nedavno dijagnosticiran dijabetes ili predijabetes, razmislite o ograničenju konzumacije hljeba, osobito bijelog. Mnoge vrste hljeba na tržištu sadrže rafinirani šećer, što može negativno utjecati na razinu šećera u krvi.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (2)

/ Povezano

/ Najnovije