Novi Audi R8 RWD GT finalna verzija legendarnog V10 superautomobila

1
Radiosarajevo.ba
Novi Audi R8 RWD GT finalna verzija legendarnog V10 superautomobila
Foto: MSN / Audi R8 RWD GT

Audi R8 i Audi TT (takođe nastupi 2023.) bili su ključni u uspostavljanju Audi Sporta kao bona fide konkurenta za BMW M i Mercedes-AMG, služeći kao mali, ali vrlo prepoznatljivi halo modeli linije- koji uključuje neke od najprodavanijih automobila sa performansama u prodaji danas.

Njihovo povlačenje je posebno značajno zbog rijetkosti njihovih motora. R8 je jedan od samo dva automobila danas u prodaji sa V10, a petocilindrični turbo agregat u Audiju TT RS je posljednji te vrste u serijskoj proizvodnji.

Audi R8 GT RWD i Audi TT RS Iconic Edition predstavljeni su kao izuzetno ekskluzivne komemorativne varijante – svaka od njih je posljednji ulazak u svoju seriju.

Čović: Dobio sam prijedlog izmjena Izbornog zakona koji je pripremila Trojka. Nećemo to razmatrati

Čović: Dobio sam prijedlog izmjena Izbornog zakona koji je pripremila Trojka. Nećemo to razmatrati

Škoda Enyaq iV predstavljena u Sarajevu: Potpuno električni SUV vrhunskih karakteristika

Škoda Enyaq iV predstavljena u Sarajevu: Potpuno električni SUV vrhunskih karakteristika

Prvi je posljednji izlazak za Audijev časni atmosferski V10 (posljednji u ovoj konfiguraciji koji je još u serijskoj proizvodnji) i istovremeno je najsnažniji Audi sa stražnjim pogonom do sada i najskuplji serijski automobil kompanije.

Audi R8 RWD GT
Foto: MSN: Audi R8 RWD GT

To je posljednja nova varijanta superautomobila sa srednjim motorom kakvog poznajemo, čija će se proizvodnja završiti sljedeće godine. Samo 15 od 333 primjerka će doći u Veliku Britaniju, a očekuje se da će cijena biti iznad 200.000 funti (oko 450.000 KM), piše britanski Auto-car.

Audi e-tron: Luksuz i budućnost elektromobilnosti u Bosni i Hercegovini

Audi e-tron: Luksuz i budućnost elektromobilnosti u Bosni i Hercegovini

Snaga 5,2-litarskog agregata – koji se dijeli sa Lamborghini Huracanom, koji bi također trebao biti potpisan sljedeće godine – povećan je sa 562 KS u standardnom R8 RWD na 612 KS; 20 kg težine je obrijano; a menjač je podešen za brže menjanje brzina, čime je GT ubrzao od 0-100 km/h za samo 3,4 sekunde i do 200 km/h.

Audi šalje svoj vodeći model sa srednjim motorom u potragu za skalpovima superautomobila i uglavnom uspijeva - čak i ako rivali poput Porschea 911 Turbo S pružaju veće uzbuđenje u vožnji.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije