Audi ponudio zadnju seriju svog najatraktivnijeg modela
Znali smo da taj dan dolazi, ali malo ko se uspio pripremiti.
Legendarni Audi R8 i njegov V10 monstrum još jednom izlaze na asfalt, i to u dosad najopakijem pakiranju.
Punim imenom R8 V10 GT RWD donosi snagu Quattro izvedbe u lakšem pakiranju sa samo stražnjim pogonom. Najbolje iz dva svijeta, reći će neki, u Audiju znači 620 KS i 565 nm s jedne i 1570 kg s druge strane jasno ukazuju što tu Audi nudi, prenosi MSN.
Shamso 69 iz Brkova: Bilo je gadno biti Hercegovac u Zagrebu. Muzičari su populisti kao političari
Audi e-tron: Luksuz i budućnost elektromobilnosti u Bosni i Hercegovini
Oni skloniji konkretnim podacima s papira mogu se osloniti na sljedeće performanse. Ovaj R8 postiže 100 km/h za 3.4 sekunde, a na 200 km/h je nakon 10.1 sekunde. Ne posustaje do 320 km/h.
Performanse vrijedne poštovanja jasno ukazuju kako je Audi morao oplemeniti i prateće sisteme. Gume su Michelin Sport Cup 2 na kovanim 20-inčnim naplatcima, kočnice keramičke, a zbog uštede mase sjedala su izrađena od kompozita CFRP, odnosno plastike ojačane ugljičnim vlaknima.
Znak raspoznavanja su zatamnjeni prsteni logorima i odgovarajuća oznaka straga. Karoserija je dobila karbonske dodatke čiji je oblik verificiran u zračnom tunelu. Automobil iz posljednje serije nudi se u mat Suzuka sivoj boji, a na popisu opcija nalaze se još Daytona siva i Tango crvena.
[twitter]https://twitter.com/AudiOfficial/status/1578022641620770816[/twitter]
Audi će ponuditi tačno 333 primjerka iz ove serije, a u Njemačkoj je početna cijena 225.000 eura (oko 450.000 KM).
[twitter]https://twitter.com/AR12Gaming/status/1577058671137259520[/twitter]
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.