Prednosti i mane dijete sa jajima: Za dvije sedmice moguće izgubiti čak 15 kilograma!

1
Radiosarajevo.ba
Prednosti i mane dijete sa jajima: Za dvije sedmice moguće izgubiti čak 15 kilograma!
Pixabay / Ilustracija

Dijeta s jajima ima niz prednosti kao što je brzo mršavljenje, ali i par mana. Upravo ova dijeta nalazi se na listi brzih dijeta jer u kratko vrijeme omogućava velik gubitak kilograma.

Temelji se na visokom unosu proteina i vitamina te niskom unosu ugljikohidrata. Dijeta s jajima otapa masne naslage, a u 15 dana je moguće izgubiti 15 kilograma. No za brze rezultate važno je pridržavati se jelovnika, povećati tjelesnu aktivnost i piti minimalno dvije litre vode na dan.

Dijetu s jajima je učinila poznatom bivša premijerka Ujedinjenog Kraljevstva Margaret Thatcher koja ju je prakticirala prije 40-ak godina. Željela je brzo doći do idealne težine i transformisati svoje tijelo za izbore. 'Željezna lady' je zahvaljujući tome u dvije sedmice izgubila devet kilograma.

S ove strane Drine | Miting u Banjoj Luci: Na kraj sela čađava mehana...

S ove strane Drine | Miting u Banjoj Luci: Na kraj sela čađava mehana...

Naučnici upravo utvrdili: Ova dijeta četiri puta brže sagorijeva najštetnije masti u organizmu

Naučnici upravo utvrdili: Ova dijeta četiri puta brže sagorijeva najštetnije masti u organizmu

Slavni glumac Adrien Brody je također praktikovao dijetu s jajima kako bi se pripremio za filmski hit 'Pijanist'. Jeo je jaja za doručak, komad piletine za ručak te ribu s kuhanim povrćem za večeru. Uspio je izgubiti 15 kilograma i isplatilo mu se jer je osvojio Oscar za najbolju glavnu ulogu.

Dijeta s jajima je zdrava jer sadrži holesterol koji gotovo da ne utiče na razinu holesterola u krvi. Također, u sebi sadrže vitamine D, B12 i K, biotin te minerale željezo i selen.

Dijeta s jajima ima više verzija, a pojedine se temeljesamo  na jajima. Ipak, zdravije su one koje kombinuju jaja s drugim namirnicama, no zabranjeno je jesti hranu bogatu ugljikohidratima poput hljeba i krompira.

Kada odradite pet dana dijete, preporučuje se napraviti dva dana pauze kada se jede ono što želite. Naravno, uvijek treba paziti na umjerenost. Nakon pauze možete ponovno ponoviti plan prehrane i tako tri puta. Treba upozoriti da je mana ove dijete što se kilogrami brzo vraćaju kada se vratite starom jelovniku.

Svakako se prije prakticiranja bilo koje dijete preporučuje da se savjetujete sa stručnjacima.

Primjer jelovnika:

Ponedjeljak

Doručak: 1 narandža, 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: 1 narandža, 1 kuhano jaje, 1 kiselo mlijeko ili jogurt

Večera: 2 paradajza, 2 kuhana jaja, 1/2 kg zelene salate ili krastavaca, 2 dvopeka

Utorak

Doručak: 1 narandža, 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: 1 narandža, 1 kuhano jaje, 1 kiselo mlijeko, 2 dvopeka

Večera: 125 g mljevene govedine, 1 paradajz, 1 dvopek, 1 šoljica čaja ili kafe

Srijeda

Doručak: 1 narandža, 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: 1 narandža, 1 kuhano jaje, 1 kiselo mlijeko, 1 manja glavica kupusa

Večera: 125 g mljevenog mesa, 1 narandža, 1 dvopek, 1 šoljica kafe ili čaja

Četvrtak

Doručak: 1 narandža, 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: 125 g svježeg kravljeg sira s malo mliječne masti (ili mozzarele), 1 paradajz, 1 dvopek

Večera: 125 g mljevenog mesa, 2 paradajz, 1 jabuka, 1 dvopek

Petak

Doručak: 1 narandža, 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: 200 g kuhanog mesa ili ribe, 1 paradajz, 1 dvopek

Večera: 500 g kuhanog povrća (mrkva, grašak, krompir…), 1 kuhano jaje, 1 paradajz

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije