Ove namirnice ni slučajno nemojte jesti za doručak: Jednu koju smatraju zdravom može vas udebljati

1
Radiosarajevo.ba
Ove namirnice ni slučajno nemojte jesti za doručak: Jednu koju smatraju zdravom može vas udebljati
FOTO: Pixabay / Ilustracija

Doručak ima važnu ulogu u vašem danu, a hrana koju unosite ujutro može utjecati ne samo na vaše trenutno raspoloženje, već i na vaše dugoročno zdravlje, uključujući i težinu.

Svi volimo jesti ukusan i obilan doručaj još ako uz to imamo neko ukusno piće, nema dalje.

Ipak, pojedina jela za doručak treba izbjegavati, a mi vam predstavljamo neka od njih.

Iran zaprijetio: Još ćemo gore odgovoriti na bilo koji novi izraelski napad

Iran zaprijetio: Još ćemo gore odgovoriti na bilo koji novi izraelski napad

Palačinke i vafli

Palačinke i vafli se često prave od bijelog brašna i obiluju rafiniranim ugljikohidratima visokog glikemijskog indeksa. Hrana s visokim postotkom šećera i prerađenih ugljikohidrata vjerovatno će uzrokovati nagli porast šećera u krvi.

Ovo je jedini recept za palačinke koji će vam ikad trebati!

Ovo je jedini recept za palačinke koji će vam ikad trebati!

Kada ti šećerni nivoi padnu, osjećate glad i često jedete više, što može rezultirati povećanjem tjelesne težine.

Krofne i peciva

Krofne su također visoko kalorične i bogate šećerom, što ih čini lošim izborom za održavanje zdrave tjelesne težine. Isto vrijedi i za razna peciva, uključujući mafine, koji su također puni rafiniranih ugljikohidrata, šećera i zasićenih masti. Pretjerana konzumacija ovakvih namirnica može dovesti do debljanja i drugih zdravstvenih problema.

Granola pločice

Granola pločice, iako često promovisane kao zdrav izbor, uglavnom sadrže velike količine dodanog šećera.

Ne uspijevaju vam palačinci? Postoji osam grešaka koje pravite kada ih pečete

Ne uspijevaju vam palačinci? Postoji osam grešaka koje pravite kada ih pečete

Iako se čuvaju lako i praktične su za konzumaciju, njihov visoki šećer može pridonijeti povećanju tjelesne mase i drugim problemima vezanim uz prekomjernu konzumaciju šećera.

Zbog toga je važno biti svjestan sadržaja šećera u doručku i odabrati zdravije opcije koje će vas duže držati sitima i pridonijeti vašem opštem zdravlju.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije