Ništa nije slučajno: Znate li zašto se narandže prodaju u crvenim ili narandžastim vrećicama?
Jeste li primijetili da narandže, mandarine i limuni u trgovinama nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama?
Razlog za to nije slučajan. U crvenoj ili narandžastoj mreži narandže izgledaju rumenije i primamljivije zbog čega je i veća vjerovatnost da ćemo ih poželjeti kupiti.
Trgovci se služe trikovima i kad je u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara žuta ili zelena. U crvenoj bi ambalaži djelovali narančasto.
Zimski režim u Pionirskoj dolini: Kako se životinje pripremaju za hladno Sarajevo?
Nije slučajno ni to da su košarice u trgovinama sve veće.
Martin Lindstrom, autor bestsellera koji piše o tome kako su nam brendovi 'isprali mozak' kaže kako s većim košaricama kupci kupuju 19 posto više.
Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da frižidere s mlijekom i mliječnim proizvodima stave na kraj prodavnice, jer upravo to su proizvodi koje većina ljudi svakodnevno kupuju.
Baš zbog takvog razmještaja, kupac mora obići cijelu prodavnicu samo da dođe do osnovnih namirnica koje mu trebaju, a i time je velika vjerovatnoća da će mu nešto neplanirano 'zapeti za oko' dok prolazi.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.