Peugeot 508 stigao na bh. tržište nakon što se proslavio na Željavi kod Bihaća

J. M.
Peugeot 508 stigao na bh. tržište nakon što se proslavio na Željavi kod Bihaća
Segment limuzina klase D u Europi polako se budi zahvaljujući sve neobičnijim modelima, a po ovom obrascu nastupa i novi Peugeot 508, koji je u četvrtak predstavljen bh. javnosti.

Već spomenuli neobičan detalj uz novu limuzinu Peugeota. Sjajni reklamni spot za "508-icu" snimljen je na napuštenom aerodromu Željava kod Bihaća.

Snimljen na Željavi kod Bihaća: Svijet se divi sjajnom spotu za Peugeot 508

Novi Peugeot 508 kupce pokušava privući atraktivnim dizajnom koji ovaj automobil smješta "negdje između limuzine i coupea". U poređenju s prethodnikom, novi P508 je 8 cm kraći, 6 cm niži i 3 cm širi. Riječ je o najnižem automobilu klase (1,4 metra), a kupeovski osjećaj naglašavaju bočni prozori bez okvira.

peugeot_508_jm_006.jpg - undefined

Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba

Nema nikakvih dilema da su u Peugeotu glavne karte bacili na dizajn: Prednji kraj izgleda agresivno s LED svjetlima, bokovi su elegantni zahvaljujući umjerenoj dužini vozila od 4,75 metara, dok straga dominira crna horizontalna letvica uokvirena trodimenzionalnim Full LED svjetlima.

I unutrašnjost je nekonvencionalna, a glavni detalj je nova generacija prepoznatljivog Peugeot i-Cockpita. Podsjetimo, instrumenti su podignuti iznad kompaktnog kola upravljača kako vozač ne bi morao skidati pogled s ceste.

peugeot_508_jm_005.jpg - undefined

Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba

Negdje je trebalo platiti cijenu spektakularnog dizajna, a to je u slučaju Peugeota 508 – ponuda prostora. Na stražnjoj klupi nema previše slobode za noge i glavu korpulentnih osoba, dok prtljažnik ima zapreminu 487 litara.

Ugrađeni su brojni vozački asistenti poput aktivnog tempomata sa stop&go funkcijom, potom sistem za održavanje u voznoj traci, sistem automatskog parkiranja, aktivna kočnica, sistem za upozorenje prekoračenja vozne trake...

U skupljim verzijama vozač može birati između četiri moda vožnje (Normal, Comfort i Sport), a voznoj dinamici doprinosi aktivni zadnji ovjes.

peugeot_508_jm_007.jpg - undefined

Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba

Paleta motora nudi pet opcija. Turbobenzinski 1,6 litarski PureTech motor dolazi u verzijama sa 180 ili 225 KS, u oba slučaja spregnut s 8-stepenim automatskim mjenjačem.

Što se tiče dizelaša, početak ponude je novi 1,5 litarski BlueHDi (130 KS) koji jedini dolazi sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem (opcija automatik). Jači 2,0 litarski BlueHDI dostupan je u verzijama sa 160 ili 180 KS i 8-stepenim automatikom, a ponudu će tokom godine upotpuniti hibridna verzija.

Bazna verzija - Peugeot 508 1.5 BlueHDi 130 Active – u BiH košta 48.580 KM. Predstavnici Peugeota očekuju prodaju oko 55 primjeraka u ovoj godini, čime bi se nova "508-ica" probila u "top 3" limuzina srednje klase na tržištu BiH.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Povezano

/ Najnovije