Peugeot Rifter: Nasljednik Partnera s novim imenom na bh. tržištu
To je Peugeot Rifter koji je, za razliku od Berlinga, dobio novo ime. Podsjetimo, putničko-dostavni prethodnik sa znakom Peugeota zvao se Partner.
Ovom promjenom predstavnici Peugeota pokušavaju dodatno naglasiti da je Rifter potpuno novi automobil. Zaista, Rifter je zadržao prepoznatljivu siluetu prostornog automobila, s preuzimanjem vizuelnog identiteta novih modela Peugeota.
Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba
Ista ocjena važi za unutrašnjost: Opremljen i-Cockpitom, instrument tablom podignutom u visinu očiju, novi Peugeot Rifter slijedi ostale putničke automobile sa znakom "lava".
Izgrađen na novoj platformi, Rifter je dostupan u dvije dužine, s pet ili sedam sjedala: osnovnu (4,40 m) i produženu (4,75 m). Sjedala u drugom i trećem redu (produžena verzija) mogu se izvaditi kako bi se povećao prostor za teret. Također, utovar dugih predmeta je lagan jer se suvozačevo sjedalo može staviti u podnicu.
Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba
Prtljažnik ima zapreminu do 775 litara ispod police u izvedbi s pet sjedala, dok u produženoj izvedbi može narasti do nevjerovatnih 4.000 litara ispod paviljona sa preklopljenim sjedalima.
Poput Berlinga, tako je i Rifter postavljen na platformu EMP2 na prednjem dijelu, dok je straga malo prerađena konstrukcija Partnera. Vrlo važan podatak: klirens, udaljenost od tla iznosi 180 mm, odnosno 30 mm više nego dosad, što Rifteru daje SUV gene.
Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba
Na popisu sigurnosne opreme nalaze se, između ostalog, sistem za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, sistem za nadzor mrtvog ugla, adaptivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakova ograničenja brzine, Active Safety Brake, upozorenje na nedovoljnu pažnju vozača, automatsko upravljanje dugim svjetlima, pristup i pokretanje vozila bez ruku, elektronska kontrola stabilnosti prikolice, električna parkirna kočnica, Visiopark kamera 1 za pomoć pri parkiranju straga...
Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba
Kao i kod Berlinga, kupci kupci mogu birati između tri verzije novog 1,5 litarskog turbodizelaša BlueHDi (75, 100, 130 KS) i dobro poznatog 3-cilindričnog benzinca 1.2 PureTech (110 KS), a novost je 8-stepeni automatski mjenjač u kombinaciji s najjačim dizelašem.
Tokom naredne godine bit će dostupan i Pure Tech 130 KS S&S s 8-brzinsakim automatskim ručnim mjenjačem.
Najjeftiniji benzinac – Peugeot Rifter Active 1.2 PureTech (110 KS) – na bh. tržištu 34.231 KM, dok za jednako opremljeni dizelaš Rifter Active 1.5 BlueHDi (75 KS) – treba izdvojiti 34.043 KM.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.