Hoćemo li ostati bez tramvaja: Potrebno zamijeniti šine,o remontu pruge ni riječi
U decembru prošle godine šine u naselju Čengić Vila su pucale dva puta.
Iako radnici GRAS-a redovno krpe tramvajske šine, čini se da je neophodno da se u gradu uradi remont pruge duge 23 kilometra.
"Niko nije napravio analizu niti je dao cijene za remont pruge, nema projekta uopće", rekao je za Radiosarajevo.ba prinudni upravitelj GRAS-a Haris Gušić.
Za obnovu šina u 2018. godini, odnosno njihovo "krpljenje" na kojem se i do sada radi, Vlada Kantona Sarajevo je u budžetu izdvojila 2,5 miliona KM od planiranih 20 miliona KM za GRAS ove godine.
"Za krpljenje šina će to biti dovoljno", rekao nam je Gušić navodeći kako namjeravaju popraviti skretnice i prelaze na saobraćajnicama.
Budžetom je predviđeno osam miliona KM za realizaciju projekta o kojem smo već pisali - izgradnji zatvorenih tramvajskih stajališta kako bi se povećala sigurnost putnika, te poboljšala naplata karata u vozilima GRAS-a.
Ne postoji plan da se novac za izgradnju zatvorenih tramvajskih stajališta preusmjeri na remont pruge, a za to nisu urađene ni stručne analize. Remont pruge bio bi neophodan kako se ne bi dešavalo da se tramvajski saobraćaj obustavlja zbog problema sa šinama, što bi značilo da bi remont pruge doprinio i kvalitetnijem tramvajskom saobraćaju u gradu - bez truckanja i obustava, pa da nakon toga se očekuje da svi građani plaćaju kartu.
Šest miliona KM predviđeno je za program restrukturiranja GRAS-a, a za nabavku i remont autobusa, trolejbusa i minibusa tri miliona.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.