Uništava li vam posao zdravlje

Radiosarajevo.ba
Uništava li vam posao zdravlje
Stres dolazi u raznim oblicima, ali i onda kad ga ne očekujete.

Užurbani način života i stav 'sve mora biti gotovo odmah i sad' mnogima je donijelo brojne prekovremene, a što je još gore doveli su svoje zdravlje u pitanje. Zato i donosimo pet načina na koje vam vaša karijera uništava zdravlje. A možda toga niste ni svjesni.

Sjedite po cijele dane

Dugo sjedenje nikako nije dobro, kao ni sjedenje u istom položaju cijeli dan. Istraživanja pokazuju da se možete suprotstaviti učincima vašeg uredskog posla, tako da budete aktivni tokom sati kad niste na poslu. Ali, opet ovo je lakše reći nego učiniti. Pogotovo onima koji, nakon posla, jedva čekaju doći doma i leći na kauč. 

Razmislite li dobro sigurno ćete se prisjetiti situacija kada vam je noga utrnula. To se dogodilo upravo zbog toga što ste prekrižili noge. I to je dokaz da sjedenje direktno utječe na cirkulaciju krvi.

Preskačete ili brzate s ručkom

S vremenom su se mnogi uvjerili kako će ih 30 minuta pauze za ručak unazaditi i da od posla nemaju ni malo predaha. Možda vam se čini da jedenjem i odgovaranjem na mejlove ubijate dvije muhe jednim udarcem, ali time činite više lošeg nego dobrog, kažu stručnjaci.

Ako često preskačete ručak, vjerovatno ćete se uhvatiti kako svako malo u sebe 'trpate' svakakve grickalice i kako se navečer prežderavate.

Često radite prekovremeno

Za ekstra novcem, prekovremeni sati ponekad nisu loši. No, ako se to stalno događa, primijetit ćete psihičku i fizičku iscrpljenost, kao i manjak kreativnosti. I koncentracija će vam, kažu stručnjaci, oslabiti. Jedna studija pokazala je kako radnici koji rade prosječnih 11 sati dnevno imaju veći rizik za razvoj depresije.

Prekovremeni rad povećava rizik za širok raspon kardioloških problema, uključujući bolesti srca, srčani udar i visoki krvni pritisak. Studija iz 2010. pokazala je pokazala da oni koji rade 10 ili više sati dnevno bilježe 60 posto veći rizik od kardiovaskularnih problema.

I vrijeme provedite kvalitetno i s ljudima do kojih vam je stalo. Stres nekako morate držati pod kontrolom, a ako vam je posao samo u glavi, teško da ćete to uspjeti.

Šutite za vrijeme sastanaka

Mnogi se slažu da bitke na poslu treba pomno birati, ali šutnja na stvari koje izravno utječu na vas neće vam donijeti ništa dobroga. Naravno, da postoji strah da ćete si time možda naštetiti, ali konstanta šutnja samo dovodi do ljutnje, ogorčenja i gorčine. Ono što možete napraviti je da svoju zabrinutost kažete na miran i profesionalan način.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak