Od danas Google briše neaktivne račune: Evo šta korisnici trebaju znati kako bi sačuvali podatke
Google će izbrisati sve starije i neaktivne račune koji nisu korišteni najmanje dvije godine, a to uključuje Gmail, fotografije, kalendarske unose, kontakte i dokumente.
Nova politika kompanije ima za cilj zaštititi korisnike od sigurnosnih prijetnji poput phishing prevara, krađe računa i spama.
Neaktivni računi često predstavljaju veći sigurnosni rizik jer imaju starije ili ponovno korištene lozinke te manje sigurnosne provjere, što povećava vjerovatnoću da će biti ugroženi.
Traži se osoba sa video snimka: Sarajlija otišao po dijete u džamiju, pa mu neko ukrao cipele
Google planira započeti brisanje računa od 1. decembra, fokusirajući se na one koje su korisnici stvorili.
Prema Googleovim novim pravilima, "ako Google račun nije korišten ili prijavljen najmanje dvije godine, račun i njegov sadržaj, uključujući sadržaj unutar Google Workspacea (Gmail, Dokumenti, Disk, Meet, Kalendar) i Google fotografije" mogu biti izbrisani.
Youtube će se sporije učitavati ovim korisnicima: Provjerite jeste li među njima
Prema Googleovim novim pravilima, "ako Google račun nije korišten ili prijavljen najmanje dvije godine, račun i njegov sadržaj, uključujući sadržaj unutar Google Workspacea (Gmail, Dokumenti, Disk, Meet, Kalendar) i Google fotografije" mogu biti izbrisani.
Međutim, nova se pravila odnose samo na lične Google račune, što znači da ne utječu na školske ili poslovne račune.
Osim toga, Google neće ukloniti račune koji su prenijeli YouTube videozapise ili imaju aktivne pretplate na aplikacije ili usluge vijesti, pokazuje nova politika kompanije.
Korisnici će prije brisanja primiti "višestruke obavijesti" da će im računi biti ukinuti prije nego što se to stvarno dogodi, stoji u saopštenju kompanije.
Svi koji imaju stari račun, a žele spriječiti njegovo brisanje, mogu se na njega prijaviti i upotrijebiti jedan od alata kompanije kao što su Gmail, Google Drive, Google Photos i Google Play.
Radnje koje će signalizirati Googleu da je aktivan uključuju čitanje ili slanje e-pošte, korištenje Google diska, gledanje YouTube videa, preuzimanje aplikacije u trgovini Google Play, korištenje Google pretraživanja, korištenje prijave s Googleom za pristup aplikaciji ili usluzi treće strane.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.