Peugeot 508 stigao na bh. tržište nakon što se proslavio na Željavi kod Bihaća

J. M.
Segment limuzina klase D u Europi polako se budi zahvaljujući sve neobičnijim modelima, a po ovom obrascu nastupa i novi Peugeot 508, koji je u četvrtak predstavljen bh. javnosti.

Već spomenuli neobičan detalj uz novu limuzinu Peugeota. Sjajni reklamni spot za "508-icu" snimljen je na napuštenom aerodromu Željava kod Bihaća.

Snimljen na Željavi kod Bihaća: Svijet se divi sjajnom spotu za Peugeot 508

Novi Peugeot 508 kupce pokušava privući atraktivnim dizajnom koji ovaj automobil smješta "negdje između limuzine i coupea". U poređenju s prethodnikom, novi P508 je 8 cm kraći, 6 cm niži i 3 cm širi. Riječ je o najnižem automobilu klase (1,4 metra), a kupeovski osjećaj naglašavaju bočni prozori bez okvira.

Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba

Nema nikakvih dilema da su u Peugeotu glavne karte bacili na dizajn: Prednji kraj izgleda agresivno s LED svjetlima, bokovi su elegantni zahvaljujući umjerenoj dužini vozila od 4,75 metara, dok straga dominira crna horizontalna letvica uokvirena trodimenzionalnim Full LED svjetlima.

I unutrašnjost je nekonvencionalna, a glavni detalj je nova generacija prepoznatljivog Peugeot i-Cockpita. Podsjetimo, instrumenti su podignuti iznad kompaktnog kola upravljača kako vozač ne bi morao skidati pogled s ceste.

Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba

Negdje je trebalo platiti cijenu spektakularnog dizajna, a to je u slučaju Peugeota 508 – ponuda prostora. Na stražnjoj klupi nema previše slobode za noge i glavu korpulentnih osoba, dok prtljažnik ima zapreminu 487 litara.

Ugrađeni su brojni vozački asistenti poput aktivnog tempomata sa stop&go funkcijom, potom sistem za održavanje u voznoj traci, sistem automatskog parkiranja, aktivna kočnica, sistem za upozorenje prekoračenja vozne trake...

U skupljim verzijama vozač može birati između četiri moda vožnje (Normal, Comfort i Sport), a voznoj dinamici doprinosi aktivni zadnji ovjes.

Foto: J.M. / Radiosarajevo.ba

Paleta motora nudi pet opcija. Turbobenzinski 1,6 litarski PureTech motor dolazi u verzijama sa 180 ili 225 KS, u oba slučaja spregnut s 8-stepenim automatskim mjenjačem.

Što se tiče dizelaša, početak ponude je novi 1,5 litarski BlueHDi (130 KS) koji jedini dolazi sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem (opcija automatik). Jači 2,0 litarski BlueHDI dostupan je u verzijama sa 160 ili 180 KS i 8-stepenim automatikom, a ponudu će tokom godine upotpuniti hibridna verzija.

Bazna verzija - Peugeot 508 1.5 BlueHDi 130 Active – u BiH košta 48.580 KM. Predstavnici Peugeota očekuju prodaju oko 55 primjeraka u ovoj godini, čime bi se nova "508-ica" probila u "top 3" limuzina srednje klase na tržištu BiH.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak