Oglasila se vlasnica restorana koja je gostu naplatila rezanje sendviča. Njen odgovor je urnebesan
Negativna recenzija na TripAdvisoru jednog restorana u Italiji izazvala je velike rasprave oko naplate dodatnog sadržaja kojeg mušterije traže. Naime, jedan italijanski posjetitelj objavio je fotografiju računa kojeg je dobio u restoranu nedaleko od jezera Como, kod Milana, a u kojem mu je naplaćeno i rezanje vegeterijanskog tosta punjenog krompirićima kojeg je naručio.
Pogledom na račun koji je iznosio 15,70 eura (oko 30.50 KM), a na kojem su osim sendviča bili i Coca Cola, mineralna voda i espresso, jasno se vidi i sporna stavka", 'Diviso a meta'' od dva eura (3.90 KM).
"Naručeni tost se i inače poslužuje izrezan na tačno dvije polovine. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje.
Poznati detalji tragične nesreće u BiH: Policija ulovila vozača koji je skrivio udes i ubio pješaka
Ali moramo li platiti jer smo tost podijelili na dva dijela? Nevjerojatno ali istinito.", ostavio je negativni komentar dotični posjetitelj, uz ocjenu 1.
Cijelu situaciju objasnila je za La Repubblicu i sama vlasnica Cristina Biacchi, navodeći kako ju je više iznerviralo što mušterija nije odmah rekla, već je umjesto toga odlučila napisati to na internetu.
Turisti šokirani cijenama na plaži u Crnoj Gori: "Kažu nam da smo sirotinja"
"To nije bio običan tost, unutra je bilo i prženih krompirića. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo", ispričala je, objašnjavajući šta bi se dogodilo da se turista odmah žalio.
"Objasnili bismo mu da se svaka dodatna usluga mora platiti. Morali smo koristiti dva tanjira umjesto jednog i duplo nam je duže trebalo za njihovo pranje. Osim toga, koristili smo i dva podmetača", dodala je, prenosi Vecernji.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.