Poznati analitičar u regionu najavljuje: Ove avionske linije su ključne za ogromnu dijasporu iz BiH
Sarajevo je osjetno povećao broj zimskih letova. No, evidentno postoji još prostora za povećanja na kojima bi aerodrom morao raditi.
"Prema Bliskom Istoku Sarajevo je uspjelo održati zimske letove FlyDubaija koje ne samo da je razdvojio od Podgorice, već je ove zime čak i povećao (3-4 leta cijele zime, a tokom Nove godine 7 sedmičnih letova). I Flynas je ustalio zimske operacije za Sarajevo i to iz Jeddaha, te će ove godine imati 3 sedmična leta, jedan više nego prošle godine.
Flynas bi mogao imati i letove za Riyadh zimi, primjerice 2 leta sedmično za Riyadh i 2 za Jeddah, tj. ukupno 4, uz konekcije preko ovih aerodroma za onaj drugi. Jednako tako bi imalo smisla da i Jazeera zadrži letove tokom zime", piše vodeći zrakoplovni analitičar u regionu Alen Šćuric za Zamaareo.
Barcelona ne žali novac: Flick pravi posao decenije i dovodi čudo vrijedno 100 miliona eura
"Ona ima i više letova nego Flynas i FlyDubai ljeti jer je Jazeera imala 14 sedmičnih letova, a Kuwait njih 4, tj. zajedno čak 18 sedmičnih letova. Istim 2 sedmična leta nikako nisu uputna. Po dva sedmična leta morao bi imati i Qatar koji ljeti leti 7 sedmičnih letova za Sarajevo, a koji o tome i ozbiljno razmišlja. I Wizz Air bi mogao imati zimske letove za Abu Dhabi jer ljeti ima 5 sedmičnih letova, a takve zimske letove ima i za Beograd", dodao je Šćuric.
Pegasus ove zime povećava broj letova za Istanbul na 14 sedmično, 3 više nego prošle zime, Turkish povećava 1 let, a Ajet 3 ima 3 sedmična leta više nego prošle godine. To je ukupno 7 letova više nego prošle godine.
"Tu i te kako ima prostora za dodatna povećanja letova prema Istanbulu, posebno Turkisha. I Air Cairo bi mogao imati bar jedan sedmični let za Egipat zimi.
U regiji Air Serbia bi trebala povećati broj letova za Sarajevo sa 7 sedmično na bar 10 sedmično, uvođenjem 3 sedmična leta noću. Ovo bi bilo logično, posebno jer Air Serbia ove godine ima bitno više ATR 72 nego prošle, te je najavila povećanje zimskih letova u regiju. Sarajevo je radi toga voljno duže raditi zimi nego sada", naglašava Šćuric.
Više letova bi svakako trebao imati i Ryanair, a jednako tako i Wizz Air. Svakako bi više letova trebao imati i Eurowings, ali i Lufthansa, a moguće i Swiss.
Lijepe vijesti sa aerodroma u Sarajevu: Planiraju nove aviolinije
"No, svakako je tržište prema Skandinaviji vrlo loše pokriveno i tu bi svakako Norwegian trebao imati zimskih letova prema Stockholmu (ljetna linija), te bi trebao otvoriti Copenhagen i to kao cjelogodišnju liniju. Alternativno te linije bi mogao imati i SAS. Velika dijaspora iz BiH to i te kako opravdava.
TUI je otvorio letove zimi za skijaše iz Londona, a takvih linija bi moglo biti i još zimi. Sarajevo ima tri velika skijališta i ovaj potencijal, koji nema ni jedan drugi aerodrom regije, bi se trebao bitno više iskoristiti zimi, na korist aerodromu i turizmu Sarajeva", dodao je Šćuric.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.