#UdahniIdeje Bihaćke kreativne republike!

Radiosarajevo.ba
#UdahniIdeje Bihaćke kreativne republike!
Šta nam je to ove godine nudi Drugo zasjedanje Bihaćke kreativne republike?

 Prema riječima organizatora iz Udruženja za promociju i razvoj kreativne industrije ''Ventilator'' iz Bihaća, poznati su predavači, panelisti i program Drugog zasjedanja Bihaćke Kreativne Republike.

Ove godine organizatori stavljaju akcent na turizam i brandiranje u turizmu, pa ćemo tako pored panela ''Kako mali postaju veliki'', koji je posvećen malim privređačima, start up-ima, obrtima i kućnim djelatnostima, za sve koji se bave turizmom imati predavanje ''Destinacijski identiteti'', te panel ''Brandiranje u turizmu''.   Pored ova dva panela''kreativni delegati'', odnosno učesnici konferencije će kroz predavanje ''Klik, quik, slow: content koji se lajka'' imati priliku čuti i vidjeti iskustva sa dvije studije slučaja: ''Voice – Najljepši glas Hrvatske'' i ''Adidas – školi trčanja'', odnosno kakav to se sadržaj najviše ''lajka'' na društvenim mrežama. U predavanju ''Kako koristiti društvene mreže u turizmu'', saznati ćemo kako nastupati na društvenim mrežama, te kakav turistički sadržaj turisti traže na društvenim mrežama? Predavanje pod naziv ''Sve mi uzmi, ali kontakt ne!'', tretira iskustva uspješnih regionalnih privrednika koja su se mogla čuti na Business cafeima širom regije.

Konferencija će se i ove godine u Muzeju Prvog zasjedanja AVNOJ-a u Bihaću 4.6.2016. godine, digitalne prijave za novinare, medijske kuće, kao i same učesnike Bihaćke Kreativne Republike su dostupne do 2.6.2016. godine na officijelnom web site-u www.kreativnarepublika.com. Besplatno učešće na konferenciji i ove godine omogućio je generalni pokrovitelj Uniceredit bank.

Predavači ovogodišnje Bihaćke Kreativne Republike su više nego uspješni stručni i poslovni ljudi, koji će svoja znanja i iskustva prenijeti učesnicima ovogodišnje konferencije. Ovim putem ćemo ih pokušati ukratko predstaviti, pa krenimo redom od dama do gospode: Kristina Ercegović, uspješna zagrebačka poduzetnica i voditeljica projekta Business Cafe, putem kojeg educira i umrežava male poduzetnike širom regije. Jovana Lea Simić, vlasnica i direktorica beograske firme JDM d.o.o., osnivač premium branda ''Little Blue Pot'', čija se linija džemova sa začinskim biljem prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama, kao najskuplji džem na svijetu. Martina Kolaček iz zagrebačke digitalne agencije 404, za koju kažu da je ''glas iz glasa'' projekta ''The Voice – Najljepši glas Hrvatske, za čiju je digitalnu kampanju i nagrađena kao community manager godine na prošlogodišnjem SoMo Borcu.

Ilija Brajković nam dolazi iz digitalne agencije ''Akcija'', koji je godinama aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih šest godina se posvetio društvenim mrežama. Radio je za Microsoft Hrvatske, Turističku zajednicu Grada Zagreba, Suziki i Renault. Vanja Cuculić svoja dizajnerska iskustva, kao art direktor je sticao u marketinškoj agenciji BBDO Zagreb, a od 2005. godine je pokrenuo svoj više nagrađivani Studio Cuculić. U Vanjinom portfelju radova mogu se pronaći nagrađivane kampanje i projekti među kojima su: Ogulin – zavičaj bajke, Novigrad – festivals Cittanova, Vina Solum i brojni drugi. Slobodan Coba Jovanović je osnivač Coba&asocciates Brand design agency, možda prve striktno branding agencije u regionu. Cobin portfolio obiluje velikim brojem značajnih regionalnih identiteta, dizajnom raznovrsne ambalaže i mnogim uspešnim kampanjama. dr. sc. Božo Skoko jedan je od vodećih regionalnih stručnjaka za brandiranje destinacija i odnose s javnošću. Vodio mnogobrojne projekte brandiranja destinacija, PR projekte, objavio niz znanstvenih i stručnih radova, te pet knjiga, među kojima napoznatija ''Država kao brand''. Amarildo Mulić direktor je Nacionalnog parka ''Una'' od 2011. godine, a radno iskustvo iz oblasti turizma je sticao u zemlji i inostranstvu. Dugogodišnji ''Prijatelj okoliša'', ekolog i sportski radnik, čija biografija obiluje mnogobrojnim nagradama i poslovnim uspjesima.

Konferencija će se i ove godine u Muzeju Prvog zasjedanja AVNOJ-a u Bihaću 4.6.2016. godine, digitalne prijave za novinare, medijske kuće, kao i same učesnike Bihaćke Kreativne Republike su dostupne do 2.6.2016. godine na officijelnom web site-u www.kreativnarepublika.com Besplatno učešće na konferenciji i ove godine omogućio je generalni pokrovitelj Uniceredit bank.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije