Dođite na BIS: Imperijal se vraća raji uz dobro pivo i nove sadržaje

F. Z.
Dođite na BIS: Imperijal se vraća raji uz dobro pivo i nove sadržaje
Foto: The Brew Co. / Kino Imperijal otvara vrata raji

Kino Imperijal ponovo je nakratko otvorilo svoja vrata sredinom prošlog mjeseca građanima Sarajeva izložbom bh. fotografkinja i fotografa. Krajem godine BIS ili Brew Imperial Society kako će se prostor kina Imperijal sada zvati ponovo će postati mjesto okupljanja mladih, starih, ili jednostavno rečeno raje.

Jedno od najstarijih sarajevskih kina, osnovano kao kino Romanija 1913. godine smješteno je u zgradi koja je nacionalni spomenik i deset godina nije otvorilo svoja vrata raji. Orhan Galičić i ekipa iz The Brew puba odlučili su to promijeniti i vratiti Sarajlijama njihovo kultno mjesto.

"Sjetili smo se tog prostora, pokucali i predočili svoju ideju. Morali smo nakon toga napraviti i neki biznis plan i ljudima se svidjelo. Mislim da je prevagnulo to što smo mladi, što nemamo 'aferima' iz prošlosti, što nismo politički opredjeljeni. Imali smo ideju da taj prostor oživimo na jedan drugačiji način. Mi smo s njima ušli u poslovno-tehničku saradnju. Dali su nam da radimo unutra što želimo, ali naravno da se i oni tu nešto pitaju. To nije mjesto za noćni klub i manifestacije tipa Zvijezde Granda. Nama je najinteresantnije bilo što prostor ima binu i backstage koji se može iskoristiti", rekao je na početku razgovora za Radiosarajevo.ba Orhan Galičić.

Njihova priča počela je otvaranje Brew puba, kako kažu prve mikropivare u Sarajevu.

"Sve je krenulo u Brew pubu - prvoj mikropivari u Sarajevu, gdje smo mi ustvari pratili tu klijentelu koja dolazi kod nas. Pratili smo šta ih interesuje, šta žele, o čemu pričaju, a znali smo i sami po sebi da nam fali takvih prostora i dešavanja kulturnih. To nam je dalo neku energiju da probamo" ističe Galičić.

Kino Imperijal u novom ruhu, ili BIS ponudit će prije svega svojim posjetiocima odličan izbor domaćih craft piva, a potom i sjajnu gastronomsku ponudu. Sve to bit će popraćeno bogatim kulturno-umjetničkim sadržajem.

"Ponudit ćemo ljudima jedno kulturno-umjetničko okupljalište s bogatom gastronomskom ponudom, a prije svega naše craft pivo. Mi se uvijek trudimo da damo više od samog okusa naših piva. Objektivno mi znamo dosta o pivarstvu i procesu proizvodnje. Mislim ipak da naša priča prevazilazi taj proces kuhanja piva. Mi uvijek želimo ponuditi nešto više. Tražili smo način kako da predstavimo to bogatstvo čitave industrije craft pivarstva i prostor bivšeg kina Imperijal bio je idealan. To je za razilku od Brew puba puno veći prostor i popunjava sve rupe i nedostatke koje smo imali tamo. Istovremeno to je i prilika da kompletna industrija craft pivarstva dobije vjetar u leđa. Da na jedan drugačiji način predstavi šta je to craft pivarstvo i kako se integriše u društvo", kaže Galičić i dodaje:

"To je prije svega jedan skup pojedinaca koji imaju strast oko toga što rade. Nebitno je da li je to kuhanje piva, organizovanje eventa, prodajni sastanci... Uvijek tražimo neke momente koji mogu dati veću vrijednost nego što neko očekuje. Želimo da radimo stvari koje raja ne očekuje i samo preuzimanje kina Impreijal je jedan od takvih momenata. Mi želimo okupiti raju koja će se družiti i nazdraviti pivom po svom izboru. Mi smo u posljednje tri godine skuhali preko 30 drugačijih stilova, a na točeniku se uvijek može naći od osam do 14 stilova", kaže Galičić.

Istaknuli su kako žele da jedan dio prostora ostane kino u kojem bi mladi režiseri i umjetnici imali priliku da predstave svoj rad. Pored odličnog piva, gastronomske ponude i filma u BIS-u planiraju i predstave, edukativne događaje, festivale, izložbe i još puno toga...

"Prostor ne mora biti kino, ali mi želimo da jedan dio ostane. Mi želimo da mladi režiseri i umjetnici koji su u usponu predstave svoje radove raji. Još uvijek ne znamo kako će to tačno izgledati, ali radit ćemo na tome u narednom periodu. Sigurno da će biti i predstava i filmova, edukacija, craft festivala. Mladi bendovi koji su u usponu dobit će također priliku da se predstave raji i razvijaju. Fokus je na mladim koji žele nešto da naprave. Nadamo se da ćemo do kraja godine otvoriti vrata bivšeg kina Imperijal i tako ponuditi svima priliku da se iskažu", kaže Galičić.

Nema sumnje da će se potrduti da budu raznovrsni i originalni, a svoje odlične ideje već su prezentovali u The Brew pubu.

"Interno smo pričali o tome koje događaje možemo napraviti u pubu, a da su drugačiji. Tako je nastao obični kviz, a potom i muzički kviz, pa onda takmičenje u ljutim krilcima, imali smo mađioničara, igre gradova... Imali smo i nekoliko pilot projekata. Uvijek gledamo šta ljudi traže i šta mi možemo iz našeg okruženja da vidimo, a da je to povezano s našim brendom. Kada smo pravili rođendan puba napravili smo akciju koja se zvala 'nama rođendan, njima poklon i svima srca puna' s Udruženjem Srce za djecu i Roditeljskom kućom. Čitav smo rođendan posvetili udruženju, jer je septembar međunarodni priznat mjesec o podizanju svijesti o djeci koja boluju od raka. Na noć eventa skupili smo preko 2.300 KM, a na kraju dana skupili smo preko 13.000 KM za tu djecu, pridružilo nam se 13 kompanija i napravili smo jednu priču koja je pomogla Roditeljskoj kući. E to je raja, da skup ljudi koji su totalno drugačiji postigne određene stvari kojima svi zajedno težimo", kaže Galičić.

Ovi momci dokaz su da se dobre priče mogu praviti i u Bosni i Hercegovini i da za mlade odlazak iz dražave nije jedino rješenje.

"Može se napraviti poveznica s Coelhovim Alhemičarem koji je proputovao čitav svijet samo da bi na ispod drveta gdje je sanjao o tome šta svijet nudi pronašao najveće bogatstvo. Mogli smo napustiti državu, krenuti nekim drugim putem, ali smo odlučili da ostanemo i krenemo jednim drugim putem. Dokazali smo da se može, samo što je možda malo teže i treba mnogo rada i truda, znoja, odbijenica... Vjerujemo da možemo i to je najvažnije. Sreća ovdje postoji i ljudi treba da je traže. Želimo biti primjer ljudima koji žele ostati ovdje i nešto napraviti", kaže Galičić i dodaje kako je izuzetno važno biti uključen u rad zajednice i biti društveno odgovoran:

"Sarajevo je uvijek cijenilo zajedništvo. Raja se rodila u Sarajevu. Taj koncept raje. Mi kroz razgovore sa starijima i roditeljima jako dobro znamo šta znači raja u Sarajevu. Mi želimo biti društveno odgovorni, raditi sa zajednicom. Mislim da samo zajedno možemo uraditi dosta stvari koje trebaju ovom gradu i koje trebaju biti urađene. Ljudi nas prate, pružaju nam podršku u našim akcijama", ističe Galičić.

Kada je u pitanju pivska ponuda ističu kako je flaširano pivo sljedeće, kao i bezalkoholno pivo, a uskoro će imati i svoje sokove.

"Flaširano pivo je sljedeće. To bi moglo možda nekada krajem godine uz otvorenje. Još ne znamo koji stil. Sad ćemo ući i u tu bezalkoholnu sferu. Pravit ćemo i sokove. U koji god segment tržišta da uđemo želimo ući crafterski. Šta to znači? Znači da želimo napraviti ono najbolje što možemo. Bio to sok, pivo, novi stilovi, čišćenje kina Imperijal... Sve što radimo, želimo da radimo zanatski. Ništa od ovoga ne bi bilo moguće da naše pive nisu dobre i da ih ljudi ne traže. Kvalitet uvijek mora biti na prvom mjestu", ističe Galičić.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije