Umjetnička galerija BiH: Otvorena izložba belgijskog fotografa o Prijedoru, Srebrenici i Sarajevu
U Umjetničkoj galeriji Bosne i Hercegovine danas je upriličeno zvanično otvaranje treće fotografske izložbe u okviru ovogodišnjeg programa 28. Izdanja Modula Memorije.
U pitanju je izložba Između strahova i nade, belgijskog fotografa Fabricea Dekonincka, koja prati postratni život ljudi u Bosni i Hercegovini i priča priče o Prijedoru, Srebrenici i Sarajevu.
Direktor J.U. MES, Nihad Kreševljaković, govoreći o razlozima zbog čega se ova izložba našla u program Modula Memorije, istakao je posvećenost fotografa istini i sjećanjima:
Ko je Mirza Hadžibegić: Menadžer sa velikim iskustvom na čelu Željeznica FBiH
"Postoji više razloga zbog kojih je izložba Između strahova i nade nama važna. Fabrice na ovom projektu radi već više od tri godine. Iza njegovih fotografija su godine intenzivnog rada i istraživanja kome se pasionirano posevetio. Vjerujem da je ova izložba vrijedan doprinos u kontekstu teme suočavanja sa prošlošću u kome imamo perspektivu čovjeka koji nije iz naše zemlje ali čija je sudbina njegov um bukvalno okupirala u proteklim godinama.
Njegov pogled nam pomaže sagledati stvari iz drugačije perspektive i mislim da odavno nismo imali priliku predstaviti rad nekoga ko se sa tolikom posvećenošću bavi našom nedavnom prošlošću. Njegov fokus je na Srebrenici, Prijedoru, Kozarcu i Sarajevu. Izložba Fabricea Dekonincka prilika je da vidimo rad čovjeka koji je ozbiljno vrijeme, energiju i emocije angažirao na temi sjećanja, te utjecajem tih sjećanja na naše društvo danas".
Ulaz na ovu izložbu je slobodan za sve posjetitelje i posjetiteljice.
Kultura sjećanja: Bogat program Modula memorije - od Vječite Vijećnice do Laibacha
Izložba će biti postavljena do 9. maja.
Sve aktivosti Festivala MESS možete pratiti putem Facebook i Instagram profila Festivala MESS, te na web stranici Festivala MESS.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.