Austrijski mediji: Sve najgore o novoj predstavi Olivera Frljića

Radiosarajevo.ba
Austrijski mediji: Sve najgore o novoj predstavi Olivera Frljića
/ Foto: Radio Rijeka
Popularni hrvatski teatarski redatelj koji ima svoju publiku i u BiH, našao se na meti kritičara u Austriji za svoju novu predstavu "Naše nasilje i vaše nasilje".

Jedan od njih je kritičar Ronald Pohl koji se za Der Standard žestoko obrušio na Frljića napisavši da se bečki festival u 2016. morao nositi s ovom "idiotskom predstavom" te da bi se čak i radikalni ljevičarski šok-umjetnik Johann Kresnik samo nasmijao na ovakve besmislice dodavši da se radi o "cinizmu bez mjere i smisla".

Dodao je i da je predstava preduga i da sve "neugodno vonja na školski kabare". 

Oliver Frljić, rodom iz Travnika, koji je danas reszident Bečkog HNK Ivan Zajc, čest je gost teatarskih festivala gdje nailazi na podijeljene reakcije - neki ga kuju u zvijezde, dok drugi smatraju da su nejgove predstave daleko od dobrog teatra

Oliver Frljić i njegova nova predstava "Naše nasilje i vaše nasilje". bili su predmet pisanja Norberta Mayera koji je za nešto konzervativniji Die Presse napisao svoj osvrt na Frljićevu "razočaravajuću" i "glupavu lakrdiju o terorizmu" koja "pršti jednostavnošću i sirovošću", a dodaje i da je izvedena amaterski te kritizira usiljeno i grčevito nastojanje da šokira gledatelje što na kraju rezultira dosadom, prenosi Index.hr.

Nachtkritik ga kritizira da se koristi "antiintelektualnim kazališnim sredstvima" dok APA piše da je riječ o predstavi iz koje ništa ne možemo izvući, ali i predstavi koja na sve moguće načine pokušava provocirati u čemu bi eventualno mogla i uspjeti.

Najpozitivniji osvrt je onaj u Wiener Zeitung gdje ističu da je riječ o predstavi bez tabua koja se bavi odnosom fašizma i kapitalizma, piše Index.hr.

Predstava "Naše nasilje i vaše nasilje" nastala je u koprodukciji nekoliko europskih kazališta i festivala: riječkoga HNK Zajca, HAU Hebbel am Ufer iz Berlina u Njemačkoj kao inicijatora projekta, Wiener Festwochena iz Beča u Austriji, Slovenskog mladinskog gledališča iz Ljubljane, njemačkog Kunstfesta iz Weimara, Zürcher Theater Spektakela iz Züricha u Švicarskoj i sarajevskog Festivala MESS, Bosna i Hercegovina, uz podršku German Federal Cultural Foundation.

Dvadeseto stoljeće kao da je uporno radilo samo na jednom - poticanju nacionalnih narcizama koji su jednu masu učili da je bolja od drugih, pri tom namjerno zaboravljajući da je već sama isključivost oblik nasilja. Dvadeset i prvo stoljeće nastavilo nas je učiti istim lekcijama, samo ubrzanim ritmom, koristeći se nepogrešivim oružjem: strahom. Brižno građenu sliku snažne, sjajne Europe nepovratno nagriza rastuća paranoja od terorističkih napada i od svukud nam se šalje samo jedna poruka: nigdje više niste sigurni. Strah je ipak najsigurniji preduvjet za mržnju", stoji u najavi predstave. 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije