Ovo su greške koje činite kada nosite visoke pete, a koje uzrokuju bolove

0
Radiosarajevo.ba
Ovo su greške koje činite kada nosite visoke pete, a koje uzrokuju bolove
Pixabay / Ilustracija

Ono što mnogi također zanemaruju je njega stopala koja je iznimno važna ako želite izbjeći bolove od nošenja potpetica.

Sandale, klasične cipele, odnosno salonke, sve su to modeli s visokim petama koje žene obožavaju. Ali, rijetko ko se ne susreće s bolovima u nogama nakon višesatnog nošenja štikli.

Ono što mnogi također zanemaruju je njega stopala koja je iznimno važna ako želite izbjeći bolove od nošenja potpetica. Njegovana stopala ne samo da izgledaju sjajno, već su i otpornija, stoga redovno odradite pedikuru i dubinski nahranite svoja stopala.

CSS:  Ko je odgovoran za potpuni zastoj Bosne i Hercegovine na NATO putu?

CSS: Ko je odgovoran za potpuni zastoj Bosne i Hercegovine na NATO putu?

Tada je bol u visokim cipelama izravno manja. No, postoje i neke greške koje mnogi rade, a koje uzrokuju bolove kada nosite visoke pete, a podijatrica Emily je otkrila koje su to.

Visina potpetice

Postoji trenutak kada će se stopalo otkotrljati ako je peta previsoka. Izbjegnite ovu 'tačku preokreta' odabirom cipela s nižom potpeticom koja omogućava uključivanje mišića potkoljenice i stopala da ostane što je moguće stabilnije (to će pomoći u smanjenju boli dok hodate).

Ovo je tajno mjesto za nanošenje parfema: Trik koji znaju žene koje uvijek lijepo mirišu

Ovo je tajno mjesto za nanošenje parfema: Trik koji znaju žene koje uvijek lijepo mirišu

Tijesna obuća

Izbjegavajte odabir cipela koje su pretijesne ili koje stežu prste jer će vam to uzrokovati nelagodu tokom dugog dana koji je pred vama. Potražite cipele s dobrim prostorom u području prstiju (četvrtasti oblik prstiju je izvrstan za to) i izbjegavajte cipele izrađene od čvršćih materijala, jer one mogu uzrokovati trenje o kožu, piše Mirror.

Briga o stopalima

Većina ljudi ne pokazuje dovoljno brige i pažnje stopalima nakon nošenja štikli, a važno je pobrinuti se za njih nakon nošenja štikli. Istezanje mišića stopala i potkoljenice stvarno može pomoći u ublažavanju bilo kakve boli ili nelagode. Isprobajte yoga položaj psa prema dolje ili sjednite prekriženih nogu (s jednim gležnjem preko suprotnog koljena).

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije