Ovo je pet razloga zašto je mrkva ključna superhrana za vaše zdravlje

0
Radiosarajevo.ba
Ovo je pet razloga zašto je mrkva ključna superhrana za vaše zdravlje
FOTO: Pixabay / Mrkva

Mrkva, skromna korjenasta biljka, iznenađuje svojom bogatstvom nutritivnih vrijednosti te postaje ključan sastojak za očuvanje zdravlja.

Prema preporukama osnivačice kompanije Real Nutrition, doktorice i nutricionistice Amy Shapiro, konzumacija organski uzgojene mrkve je posebno važna zbog njezine sposobnosti apsorpcije pesticida iz tla. Čak i ako se odlučite za neorgansku mrkvu, temeljito ju operite i ogulite prije konzumacije.

Ovdje su neki ključni razlozi zašto biste trebali uključiti mrkvu u svoju prehranu:

Memorijalna šetnja za tragično stradale doktorice Almu Suljić i Azru Spahić

Memorijalna šetnja za tragično stradale doktorice Almu Suljić i Azru Spahić

Zdravlje očiju: Bogata beta karotenom, mrkva pruža važan vitamin A koji je ključan za očuvanje zdravlja očiju i dobrog vida. Redovita konzumacija mrkve može smanjiti rizik od makularne degeneracije.

Podrška zdravlju kože: Vitamin A iz mrkve igra važnu ulogu u zaštiti zdrave kože. Studije su pokazale da ljudi koji konzumiraju više vitamina A i karotenoida imaju smanjen rizik od raka kože.

Vlakna za zdrava crijeva: Mrkva je bogata vlaknima koja su ključna za održavanje zdravog probavnog sistema. Ova vlakna pomažu u sprječavanju zatvora i doprinose osjećaju sitosti.

Niste ni svjesni koliko je ovo voće dobro za vaše zdravlje: Saznajte kako vam može pomoći

Niste ni svjesni koliko je ovo voće dobro za vaše zdravlje: Saznajte kako vam može pomoći

Zdravlje srca: Kalij u mrkvi podržava zdravlje srca i krvnih žila, dok fitonutrijenti poput karotenoida i polifenola pružaju antioksidativnu zaštitu i pomažu u prevenciji kardiovaskularnih bolesti.

Stabilizacija razine šećera u krvi: Mrkva ne uzrokuje značajne fluktuacije glukoze u krvi, što je čini pogodnom za dijabetičare i sve koji žele održavati stabilnu razinu šećera u krvi.

Kako biste iskoristili sve prednosti mrkve, preporučuje se konzumacija dvije do tri šolje povrća dnevno. Mrkvu možete jesti sirovu, pečenu, dodati je u salate ili umake, ili čak mljeti i dodati u mesne pripravke. Svojim bogatstvom hranjivih sastojaka, mrkva je izvrstan dodatak svakoj prehrani koji doprinosi očuvanju zdravlja i vitalnosti, piše 24Sata.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije