Niske temperature ne moraju biti prepreka, trenerica savjetuje kako trčati zimi

2
Radiosarajevo.ba
Niske temperature ne moraju biti prepreka,  trenerica savjetuje kako trčati zimi
Foto: Dž. K. / Radiosarajevo.ba / Završen Unusual Marathon

Čak i dugogodišnji trkači imaju želju preskočiti trčanje zimi. Međutim, trčanje u hladnijim uvjetima ne mora biti teško.

Niske temperature, kratki dani i magla su razlog zašto zimi većina ljudi ne pronalazi motivaciju za trčanje. Ponekad samo izlazak iz kuće zahtijeva ogromnu količinu energije. Čak i dugogodišnji trkači imaju želju preskočiti trčanje.

Međutim, trčanje u hladnijim uvjetima ne mora biti teško. Naravno, možda ćete se bojati prvog kilometra, ali nakon što se vaše tijelo zagrije, zimsko trčanje može biti veličanstveno, prenosi Živim.hr

Trčite! Stručnjaci kažu da trčanje produžava život za tri godine

Trčite! Stručnjaci kažu da trčanje produžava život za tri godine

Kako se motivisati trčati kad je hladno?

Kao dugogodišnja trenerica trčanja i certificirana osobna trenerica Amber Sayer ima nekoliko stručnih savjeta koji vam mogu podstaći motivaciju, čak i kad vas Netflix poziva na lijenost.

Zagrijte se unutra

"Naravno, zagrijavanje je uvijek važno, ali ako počinjete s polaganim trčanjem po hladnoći, niske temperature mogu vam se činiti puno brutalnijima. Zato se zagrijte kako biste mogli na zraku odmah krenuti trčati bržim tempom", navodi Sayer.

Isprobajte skakanje, trčanje u mjestu, trčanje uz i niz stepenice ili marince. Samo se nemojte toliko oznojiti u zatvorenom prostoru da već budete mokri kad izađete.

Koristite grijače za ruke

Smrzavanje prstiju na rukama i nogama nikad nije ugodno, a ponajmanje zimi. U ekstremnim vremenskim uvjetima rizik od ozeblina je nešto što treba shvatiti ozbiljno. Ako vam se čini da ne možete sami ugrijati prste, obucite rukavice, dodajte grijače ili odaberite deblje čarape.

Sjedenje i mršavljenje - i to je moguće: Efikasna vježba koja topi masne naslage bez puno napora

Sjedenje i mršavljenje - i to je moguće: Efikasna vježba koja topi masne naslage bez puno napora

Pripremite topli napitak kojem ćete se veseliti

"Odlazak na trčanje može biti lakši kada znate da vas čeka poslastica kada dođete kući", ističe Sayer.

Razmislite o pripremi tople čokolade, omiljene kafe, kuhane jabukovače i biljnog čaja, to su odlični napitci nakon vježbanja. Ne samo da će vas topla tekućina zagrijati i rehidrirati, nego ćete se i počastiti nečim primamljivim nakon istrčanih kilometara.

Trčite kratke krugove

Može se činiti zastrašujućim otići na dugo trčanje koje vas vodi kilometrima daleko od kuće kada niste sigurni kako će se vrijeme ponašati ili kako će vaše tijelo podnijeti uvjete. Mali krugovi blizu kuće smanjit će vam tu mentalnu prepreku

Trčite u skupini

Sigurno ste primijetili da je vježbanje s drugima puno lakše. Primjerice, odlučili ste ići na grupne treninge s prijateljicom, vjerovatno ste uočili da vas dogovaranje oko odlaska na trening dodatno potiče na vježbanje. Isto možete učiniti s trčanjem. Pridružite se grupi, formirajte vlastitu ili nagovorite prijatelja da trči s vama, na taj način ćete se lakše boriti s hladnoćom i mrakom.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (2)

/ Povezano

/ Najnovije