Savjeti / Devet namirnica za brže i lakše mršavljenje

02. 06. 2017. u 08:11:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 0

Ukoliko želite smršaviti, ali biste i dalje nešto grickali, ovo su prave namirnice za vas.

Orašasto voće

Studija Loma Linda University u Californiji pokazala je kako ljudi koji jedu barem tri komada orašastog voća, imaju 46 posto manje šanse da budu pretili. U sebi nose dosta proteina, vlakana, nezasićenih masti, sve što se probavlja sporo i čini vas sitim duže vrijeme. 

Kokice 

Recite ne čipsu i ostalim grickalicama, a da kokicama. One su bogate vlaknima i činit će vas duže sitima. Samo se maknite od ulja, putera i ostalih dodataka. A ako su vam potrebni začini, koristite čili i biber.

Začinjena hrana

Začinjena hrana pomaže u mršavljenju, zbog magičnog sastojka kapsaicina, supstance koja potiče rad metabolizma i smanjuje apetit. Ovo je odličan "nekalorijski" način da začinite jelo.

Voda

Malo je poznata činjenica da ljudi osjećaju glad, kada su zapravo žedni. Stoga pijte više vode, a ona će vam pomoći da se osjetite i sitijima. Podaci kažu da ljudi koji piju dvije čaše vode prije jela, gube više na težini nego oni koji to ne rade. 

Voće

Studija American Dietetic Asocijacije pokazuje da žene normalne težine konzumiraju više voća tokom dana. Općenito, hrana (u ovom slučaju voćke) imaju više vode koja će brže zasititi sa manje kalorija. Ako ste gladni uzmite breskvu, jagode, lubenicu, dinju, grejp, bobičasto voće, bananu, krušku... One će vam dati potrebna vlakna, vitamine i zasititi će vas. 

Žitarice punog zrna

Žitarice se odavno povezuju s mršavljenjem, a one vas zasite svojim vlaknima i pomažu vam da kontrolirate apetit. 

Proteini 

Proteini vas čine sitima i povećavaju mišićnu masu, održavaju vaš metabolizam. Umjesto da se trpate tjesteninom i hljebom, jedite mliječne proizvode, ribu, jaja, perad...

Doručak

Istraživanje pokazuje da oni koji preskaču doručak, vjerovatno su malo deblji ili pretili. Doručak bogat nutritijentima pokreće vaš metabolizam i može vam pomoći da se ne prejedate. 

Čokolada

Manje količine slatkiša i čokolade nisu loše, naprotiv, one će vam pomoći da se uzdržite od kolača, torti i sladoleda. Studija Universiteta Californije u San Diegu pokazuje da ljudi koji jedu čokoladu imaju niži indeks tjelesne mase. A one su bogate antioksidansima što je odlično za vaše zdravlje. No, ne treba pretjerivati. 

NEMA KOMENTARA