Strah vas je letenja? Stručnjaci otkrili najbolje mjesto u avionu za one koji se boje
Tim stručnjaka za avijaciju otkrio je "najsigurnije mjesto" za sjedenje u avionu u malo vjerovatnom slučaju vanredne situacije.
Oni koji su nervozni kada putuju avionom znat će sve o strašnim turbulencijama i neizbježnoj anksioznosti koja dolazi s takvim događajem.
Među putnicima postoji opšti konsenzus da se turbulencija mnogo više osjeća na zadnjem dijelu aviona, pa biste pomislili da bi to područje aviona učinilo manje bezbjednim u poređenju sa ostalima. Ali prema Daily Staru, studije su pokazale da je zadnji dio aviona zapravo najsigurnije mjesto u avionu ako stvari pođu po zlu.
Kontroverzni zakon o burkama: Švicarska zabranila pokrivanje lica, a evo šta odredba donosi
Časopis Time je 2015. godine istražio podatke Federalne uprave za avijaciju (FAA) za 35 godina, sa stopom smrtnosti od 32 posto od avionskih nesreća onih koji su se nalazili u stražnjoj trećini kabine.
Oni u prednjoj trećini imali su stopu smrtnosti od 38 posto, dok su sjedišta u prolazu u sredini plana imala zapanjujući porast na stopu smrtnosti od 44 posto.
Međutim, stručnjaci su upozorili da su ove brojke u velikoj mjeri uvjetovane okolnostima, jer je ranije bilo slučajeva da su putnici koji su sjedili blizu prednjeg dijela aviona preživjeli.
Skrivene oznake na avionima koje će vas iznenaditi
Još 2012. godine, tim naučnika srušio je avion u meksičkoj pustinji kako bi utvrdio na koje sjedište bi bilo najbolje sjediti ako se komercijalni avion sruši. U ovoj letjelici nije bilo pravih ljudi, već je bila puna lutki za testiranje sudara, kamera i mjernih instrumenata.
Šestočlana posada podigla je avion u nebo, prije nego što je prebačen na daljinskog upravljača koji je bio u drugom avionu koji je letio iza Boeinga.
Oni koji su upravljali avionom pali su padobranima na sigurno samo tri minute prije pada, što je dobro ako mene pitate. U ogromnom padu stajni trap aviona, a sam avion se raspao na nekoliko dijelova. Eksperiment je na kraju otkrio koje je sjedište najsigurnije.
Sjedište 7A odbačeno je više od 150 metara od sudara, što bi gotovo sigurno ubilo osobu koja je sjedila u njemu. Stručnjaci su na kraju zaključili da su najbolja mjesta u slučaju nesreće uz krila. Blizu zadnjeg dijela aviona je također dobro mjesto, jer je tamo tijelo aviona najjače.
Na veliko iznenađenje, naučnici su utvrdili da su putnici u zadnjem dijelu aviona mogli ustati iz olupine i otići sa lokacije bez ikakvih ozbiljnih povreda.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.