Strah vas je aviona? Ovako možete potencijalno preživjeti u slučaju pada
Nakon pada aviona u Kazahstanu, kada je poginulo 38 putnika a 29 je preživjelo, ponovno se povela rasprava o tome koja su mjesta u avionu su sigurnija ili bolje rečeno u kojem dijelu aviona je veća mogućnost za preživljavanje u slučaju tragedije.
Iako je preživjeti nesreću vjerovatno samo pitanje sreće, u avionu postoje sigurnija mjesta za preživljavanje nesreće, smatra stručnjak Heinrich Großbongardt u intervjuu za Spiegel, prenosi dpa.
Kako se moglo vidjeti iz nekih video snimaka i fotografija, rep aviona pretrpio je znatno manje štete od ostatka letjelice. Preživjeli su izvučeni iz ovog dijela olupine, dok je središnji dio letjelice potpuno uništeni.
Đoković ne razmišlja o penziji: "Mogu igrati na visokom nivou još nekoliko godina"
Je li stražnji dio aviona najsigurniji?
Govoreći o najsigurnijim sjedalima u avionu, Großbongardt je rekao: pokazalo se kako su najjeftinija sjedala u avionu, a to su ona pozadi aviona, najsigurnija.
Putnik koji je preživio pad aviona u Kazahstanu objavio snimak nakon nesreće
"Studije pokazuju da je vjerovatnost preživljavanja nesreće u pozadini aviona nešto veća. To je i logično jer u većini nesreća prednji dio aviona udari o tlo", kaže stručnjak Heinrich Großbongardt dodajuć kako je "u sredini aviona iznad krila, vjerovatnost preživljavanja nešto manja nego u samom prednjem dijelu".
"Razlog tome je blizina tenkove, jer bi mogući požar utjecao na one koji tamo sjede. Viša razina sigurnosti je također dalje od prozora. Šansa za preživljavanje je gotovo deset postotnih bodova veća u sredini aviona nego na najopasnijim mjestima uz prozor", rekao je stručnjak. On također kaže kako se "putnici nipošto ne bi trebali bojati letenja".
"Letenje modernim zrakoplovima postalo je tako sigurno. Vjerovatnost da vas zadesi smrtonosna avionsku nesreću sada je jedan prema nekoliko miliona po letu", rekao je Großbongardt.
Savezna udruga njemačke zračne industrije (BDL) objavila je da je samo 80 ljudi poginulo u avionskim nesrećama u putničkom saobraćaju 2023. godine. U teretnom zračnom prijevozu, međutim, nije bilo žrtava, piše Fenix Magazin.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.