Reklama se mora objasniti - šta znači "klimatski neutralno"
Kada neka firma svoje proizvode reklamira višeznačnim izrazom koji vuče na ekologiju mora u reklami da objasni šta ta fraza znači, presudio je Savezni sud pravde.
U konkretnom slučaju koji je dospio pred najviši njemački sud, riječ je bila o izrazu "klimatski neutralno" koji u svojim reklamama koristi proizvođač gumenih bombona Katjes.
Ispostavilo se da proizvodnja ne ide bez ispuštanja štetnih gasova u atmosferu, ali da kompanija zauzvrat podržava klimatske projekte.
Upozorenje meteorologa građanima Bosne i Hercegovine: 'Slijedi nam burnih 24 sata, spremite se'
Na reklamu se žalila frankfurtska kancelarija za konkurentnost ističući da potrošače dovodi u zabludu. Važne informacije, na primjer o načinu na koji kompanija postiže klimatsku neutralnost, nisu stigle do kupaca, prenosi German News Service.
Sud je odlučio da Katjes mora da povuče reklamu. Smanjenje emisija ugljen-dioksida i kompenzacije zbog tih emisija nisu isto što i mjere za klimatsku neutralnost i zato je objašnjenje da je proizvod "klimatski neutralan" neophodno, naveo je sud.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.