Reklama se mora objasniti - šta znači "klimatski neutralno"

0
Radiosarajevo.ba
Reklama se mora objasniti - šta znači "klimatski neutralno"
dpa / Ipak nisu "klimatski neutralne"

Kada neka firma svoje proizvode reklamira višeznačnim izrazom koji vuče na ekologiju mora u reklami da objasni šta ta fraza znači, presudio je Savezni sud pravde.

U konkretnom slučaju koji je dospio pred najviši njemački sud, riječ je bila o izrazu "klimatski neutralno" koji u svojim reklamama koristi proizvođač gumenih bombona Katjes.

Ispostavilo se da proizvodnja ne ide bez ispuštanja štetnih gasova u atmosferu, ali da kompanija zauzvrat podržava klimatske projekte.

Svjetska premijera transformatora "By Energoinvest" na najvećem globalnom industrijskom sajmu

Svjetska premijera transformatora "By Energoinvest" na najvećem globalnom industrijskom sajmu

Na reklamu se žalila frankfurtska kancelarija za konkurentnost ističući da potrošače dovodi u zabludu. Važne informacije, na primjer o načinu na koji kompanija postiže klimatsku neutralnost, nisu stigle do kupaca, prenosi German News Service.

Sud je odlučio da Katjes mora da povuče reklamu. Smanjenje emisija ugljen-dioksida i kompenzacije zbog tih emisija nisu isto što i mjere za klimatsku neutralnost i zato je objašnjenje da je proizvod "klimatski neutralan" neophodno, naveo je sud.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije