Reklama se mora objasniti - šta znači "klimatski neutralno"
![Reklama se mora objasniti - šta znači "klimatski neutralno"](https://storage.radiosarajevo.ba/article/551181/871x540/katjes-reklama-bombone-radiosarajevo.jpeg?v1719520462)
Kada neka firma svoje proizvode reklamira višeznačnim izrazom koji vuče na ekologiju mora u reklami da objasni šta ta fraza znači, presudio je Savezni sud pravde.
U konkretnom slučaju koji je dospio pred najviši njemački sud, riječ je bila o izrazu "klimatski neutralno" koji u svojim reklamama koristi proizvođač gumenih bombona Katjes.
Ispostavilo se da proizvodnja ne ide bez ispuštanja štetnih gasova u atmosferu, ali da kompanija zauzvrat podržava klimatske projekte.
![Čamdžić otkrio: Naša stranka pripremila novi prijedlog izbora sudija Ustavnog suda BiH](https://storage.radiosarajevo.ba/article/551456/300x185/mirsad-camdzic-august2022-ns.jpg?v1719747819)
Čamdžić otkrio: Naša stranka pripremila novi prijedlog izbora sudija Ustavnog suda BiH
Na reklamu se žalila frankfurtska kancelarija za konkurentnost ističući da potrošače dovodi u zabludu. Važne informacije, na primjer o načinu na koji kompanija postiže klimatsku neutralnost, nisu stigle do kupaca, prenosi German News Service.
Sud je odlučio da Katjes mora da povuče reklamu. Smanjenje emisija ugljen-dioksida i kompenzacije zbog tih emisija nisu isto što i mjere za klimatsku neutralnost i zato je objašnjenje da je proizvod "klimatski neutralan" neophodno, naveo je sud.
![Radiosarajevo.ba](https://radiosarajevo.ba/assets/img/rsa-box-logo.png)
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.