Neugodno iznenađenje: Otvorila teglu ajvara i ostala u šoku - "Šta to kupujemo?"

0
Radiosarajevo.ba
Neugodno iznenađenje: Otvorila teglu ajvara i ostala u šoku - "Šta to kupujemo?"
Twitter / Ajvar

Iako na policama sve izgleda savršeno i privlačno, otvaranjem nekih proizvoda dolazi do neugodnih iznenađenja.

Svaki dan se potrošačkim udruženjima javljaju kupci koji u proizvodima pronalaze neprimjerene stvari - poput komada žice u ajvaru ili crva u teglici paprika.

"Ja sam našla šibicu u pašteti. Neko je očito pušio tamo gdje se pakovalo. Strašno", otkrila je za Vijesti RTL-a Zagrepčanka Višnja Deren.

Nenad Čičin-Šain: 'Odluka Akademije podigla gledanost filma Kiss the Future. Idemo po Grammy'

Nenad Čičin-Šain: 'Odluka Akademije podigla gledanost filma Kiss the Future. Idemo po Grammy'

"Nisam reagovala, nisam prijavila. Bacila sam konzervu i gotovo. Šta mislite da sam pisala? Kome da pišem? Kao da će iko išta poduzeti? Niko ništa, samo se svi čudimo kao 'picek glisti' i to je to", rekla je Deren.

U Nastavnom zavodu Dr. Andrija Štampar tvrde da se radi uglavnom o izoliranim slučajevima.

 "Ako pričamo o postocima, to je ispod jedan posto uzoraka koje nam dođu da imamo takve primjedbe", kaže voditelj Odjela za zdravstvenu ispravnost i kvalitetu hrane NZJZ-a Dr. Andrija Štampar, Dario Lasić u čijim se laboratorijima analiziraju prehrambene namirnice i detektiraju nedopušteni pesticidi, ali i druge tvari štetne za zdravlje.

U slučaju konzumacije takve hrane, važno je što prije javiti se ljekaru. "Nekada sirovine nisu dobro pregledane i onda se može dogoditi da imamo nametnike, ako pričamo o žitaricama i brašnu – larve redovno nisu vidljive golim okom, zato industrija mora imati načine kako to prevenirati", govori.

U slučaju tužbe, najvažnije je, kažu advokati – sačuvati račun.

"Ako nemate račun, puno ćete teže dokazati da vam je neko počinio štetu. Ako nemate naviku uzimati račun, kupujte na karticu jer ćete imati trag gdje ste nešto kupili", kaže advokatica Dijana Kladar. Na pitanje kolike odštete mogu dobiti potrošači, odgovara da je riječ o iznosima od dvije do tri hiljade eura za pretrpljenu duševnu bol, a kad se govori o ozbiljnim povredama obeštećenja mogu biti i višemilionska.

Iako je hrana u Hrvatskoj kvalitetnija nego u mnogim europskim zemljama, samo ove godine kroz sistem brzog uzbunjivanja za hranu s polica je povučeno 62 proizvoda.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije