Moćnija od 'molim', 'izvolite' i 'hvala': Ova riječ je ključ koji otvara sva vrata

0
Radiosarajevo.ba
Moćnija od 'molim', 'izvolite' i 'hvala': Ova riječ je ključ koji otvara sva vrata
Foto: Pexels / Ilustracija

Istraživanje sprovedeno u jednoj prodavnici namještaja pokazalo je da čak i najljubazniji prodavci nisu uspjeli da uvjere kupce da kupuju. Zašto? Zato što nisu upotrebljavali riječ koja zvuči najuvjerljivije – jer.

Naime, korištenjem ovog veznika nudi se objašnjenje, što automatski privlači ljude i više vam vjeruju.

U slučaju prodavaca to zvuči ovako:

Midhat Kapetanović: "Sarajevo ne smije zaboraviti čitati niti prestati pisati"

Midhat Kapetanović: "Sarajevo ne smije zaboraviti čitati niti prestati pisati"

Korištenjem veznika ‘jer’ u govoru nudi se objašnjenje što automatski privlači ljude i više vam vjeruju.

"Mogu li vam ponuditi ovu brošuru JER želimo da se informirate o našoj novoj prodavnici?"

Jedno istraživanje je ipak pokazalo pod kojim bi uslovom ljudi koji u dugom redu čekaju na korištenje mašine za fotokopiranje pustili nekoga prije reda.

Kada je osoba koja je željela da koristi mašinu prije reda pitala ‘Oprostite, imam pet stranica. Mogu li da iskopiram prije vas jer mi se žuri?’.

94 posto ljudi odgovorilo je da bi je pustili prije reda. Naravno, u zavisnosti od rečenice mogu se koristiti varijante veznika i prijedloga (ne mora uvijek da bude samo jer, nego i zato što, zbog toga), ali poenta je da osobi kojoj se obraćamo ponudimo objašnjenje zašto nešto želimo, zašto nam je potrebno, molimo…

Pet ključnih pravila ponašanja na raftingu: Ovo morate poštovati

Pet ključnih pravila ponašanja na raftingu: Ovo morate poštovati

Čak i kada sumnjamo u istinitost razloga, odnosno objašnjenja, čarobna riječ ‘jer’ izaziva prirodnu reakciju u korist onoga ko je postavio pitanje. To znači da i najsmješniji razlog može dobiti pozitivan odgovor, objašnjavaju stručnjaci, a piše Zadovoljna.hr.

U slučaju prodavaca jednostavne rečenice poput "Dopao bi vam se ovaj kauč jer je izrađen od italijanske kože" ili "Ovaj stakleni sto odlično bi išao uz vaš dom jer njegov dizajn ide uz svaki stil uređenja" i može da učini čuda zato što je nakon što su prodavci svakodnevno počeli da koriste riječ jer, prodaja porasla za 39 posto.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije