Asteroid uočen tek par dana ranije: Izgorio u atmosferi iznad Filipina

Asteroid uočen tek par dana ranije: Izgorio u atmosferi iznad Filipina
Pixabay / Ilustracija

Asteroid od otprilike 1 metar izgorio je u Zemljinoj atmosferi iznad Filipina u blizini ostrva Luzon u srijedu 4. septembra, rano popodne, navodi NASA. Evropska svemirska agencija procijenila je da se udar dogodio u 12:39 popodne ET.

Catalina Sky Survey otkrila je jutros objekat, prvobitno nazvan CAQTDL2, ali sada nazvan 2024 RW1. Procjenjuje se da će asteroidi veličine oko 1 metra pogoditi Zemlju otprilike svake dvije sedmice , prema svemirskoj agenciji, iako su vrlo rijetko uočeni prije udara na planetu.

Posljednja potpuna slika asteroidnog mjeseca Dimorphos, snimljena DRACO snimačem u NASA-inoj DART misiji od 7 milja (12 kilometara) od asteroida i 2 sekunde prije udara.

Upoznajte Percyja: Najslađi dalmatiner kojeg ćete ikada vidjeti, a njegovo lice ima posebne mrlje

Slika prikazuje dio asteroida prečnika 100 stopa (31 metar). Sjever ekliptike je prema dnu slike.

Ova slika je prikazana onako kako se pojavljuje na DRACO detektoru i ogledalo je okrenuto preko x-ose u odnosu na stvarnost, piše CNN.

Asteroid će danas ući u našu atmosferu: Evo kakva su predviđanja naučnika

Sudar NASA-ine letjelice možda je stvorio kišu meteora koja će trajati 100 godina "Ovo je tek deveti asteroid koji je čovječanstvo ikada uočilo prije udara", napisala je ESA na platformi X.

Asteroid je bio bezopasan jer je bio dovoljno mali da izgori u atmosferi pri ulasku. Promatrači neba u okolini objavili su video na društvenim mrežama koji je snimio spektakularnu vatrenu loptu.