Objavljena fotografija asteroida Ryugu: Jedan detalj prestrašio mnoge korisnike

Objavljena fotografija asteroida Ryugu: Jedan detalj prestrašio mnoge korisnike
Foto: NASA / Asteroid Ryugu

Nakon godina proučavanja i nekoliko misija, NASA je otkrila najjasniju sliku asteroida Ryugu, potencijalno opasnog objekta iz grupe Apollo.

Asteroid, omjera otprilike 900 metara, klasifikovan je kao tamni objekat rijetkog spektralnog tipa Cb, s karakteristikama C-tipa i B-tipa asteroida.

Iako je trenutno udaljen 223.885,044 kilometara od Zemlje, dovoljno daleko da trenutno ne predstavlja neposrednu opasnost, nova fotografija omogućava nam da ga vidimo u neviđenoj jasnoći.

Formula 1: Max Verstappen poslije drame u finišu ostao vladar Imole

Fotografija, podijeljena na X-u, brzo je privukla pažnju astronoma i javnosti. Jedan korisnik, koji je prenio sliku, napisao je: "Najjasnija slika asteroida Ryugu. Crna pozadina je zastrašujuća..." Odgovarajući na post, drugi korisnik je istaknuo: "Letjelica je otišla tamo, uzela uzorke i vratila ih na Zemlju. Nevjerovatno inžinjerstvo!"

Drugi komentari osvrnuli su se na neizvjesnost i opasnost svemira. "Zašto izgleda kao da je pod vodom?", pitao je jedan korisnik, dok je drugi dodao: "Dijelovi unutrašnjeg Sunčevog sistema su najprijateljskiji i najugodniji dijelovi cijelog svemira. Sigurnost i preživljavanje postoje u prilično uskom prostoru, čak i na Zemlji. A van naše tanke atmosfere, svemir je još uvijek neprijateljski, smrtonosna okolina koji pokušava ubiti vas svake sekunde." Pomalo sumorno, ali istinito, javlja Klik.

Asteroid Ryugu