TikTok uvodi promjenu: Neće se svidjeti mnogim korisnicima

0
Radiosarajevo.ba
TikTok uvodi promjenu: Neće se svidjeti mnogim korisnicima
Foto: Pexels / Ilustracija/TikTok

Mnogi su od zabave i objava na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka stvorili karijere te sada zarađuju isključivo od aktivnosti na takvim mrežama.

Dok je konkurencija među influenserima jako velika te se mali broj njih može pohvaliti da zarađuju dovoljno, situacija bi se na ovom tržištu u budućnosti mogla dodatno zakomplikovati dolaskom nove i potpuno drugačije konkurencije.

Naime, u posljednje vrijeme sve su popularniji AI influenceri, odnosno nepostojeće osobe stvorene putem alata umjetne inteligencije koje izgledaju prilično uvjerljivo.

Češki ministar evropskih poslova: BiH ne smije dopustiti da nacionalisti unište njen put ka EU

Češki ministar evropskih poslova: BiH ne smije dopustiti da nacionalisti unište njen put ka EU

Čini se kako bi se uskoro mogao pojaviti veliki broj takvih AI influensera i na TikToku, a oni bi mogli prodavati proizvode različitih brendova. Naime, prema pisanju američkih medija, TikTok planira svojoj platformi dodati alat za stvaranje virtualnih influensera koji će promovisati i prodavati proizvode. Također, kompanija će biti dostupan i alat baziran na umjetnoj inteligenciji za pisanje promotivnih tekstova koje će onda AI influenceri čitati kako bi povećali prodaji proizvoda.

Dok takvi influenseri kreirani putem alata za umjetnu inteligenciju nisu rijetki u Kini, na zapadnim tržištima još nisu popularni, što bi se moglo promijeniti s vremenom. TikTok je do sada testirao takve AI avatare, ali pokazalo se da oni još nisu spremni za tržište te kompanije prodaju više proizvoda putem TikToka kada u kampanjama koriste ljude, odnosno prave influencere.

Teorije zavjere stvorene AI-om koje su preplavile TikTok: Od čudovišta i vampira do asteroida

Teorije zavjere stvorene AI-om koje su preplavile TikTok: Od čudovišta i vampira do asteroida

Ipak, dugoročno bi se ovakvi AI influenseri mogli pokazati isplativima. Osim što su zahvaljujući spomenutom alatu jednostavni za razvoj, njihov je trošak puno manji u odnosu na korištenje pravih influensera, a također mogu sudjelovati u prijenosima uživo u kojima se proizvodi prodaju 24 sata dnevno.

Kako tehnologija bude napredovala i AI influenseri budu što realističniji, bit će sve manja razlika između stvarnih ljudi umjetno stvorenih avatara pa bi sve više kompanija moglo, umjesto ljudi, za promociju i prodaju proizvoda, uposliti jeftinije kompjutersko generisane likove, javlja Dnevnik.hr.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije