Naučnici fascinirani ovim bićem: Pronađena nova vrsta dinosaurusa

Hina
Naučnici fascinirani ovim bićem: Pronađena nova vrsta dinosaurusa
Foto: Youtube / Otisci dinosaurusa/Ilustracija

Brazilski naučnici u četvrtak, 24. novembra, su oduševljeno objavili otkriće nove vrste dinosaurusa, brze životinje koja je živjela u pustinji tokom razdoblja rane Krede, a identificirana je prema otiscima stopala.

Nova vrsta, nazvana Farlowichnus rapidus, bila je mala životinja mesožderka visoka oko 60-90 cm, prema naučnicima. Otkriće je objavljeno u naučnom časopisu Cretaceous Research.

Prema velikoj udaljenosti između pronađenih otisaka stopala, moguće je zaključiti da se radilo o vrlo brzom dinosaurusu koji je trčao preko drevnih dina, stoji u saopćenju.

BiH će ipak dobiti dvije milijarde KM: U zadnji čas dogovorena lista reformi

Razdoblje rane Krede trajalo je od 145 do 100 miliona godina prije nove ere.

Fosilizirane "staze" dinosaurusa, kako ih naučnici nazivaju, prvi je pronašao 1980-ih italijanski svećenik i paleontolog Giuseppe Leonardi u gradu Araraquari.

Naučnici otkrili lubanju zastrašujućeg divovskog predatora koji je živio mnogo prije dinosaura!

Leonardi je brazilskom Muzeju nauka o Zemlji 1984. poklonio jedan od uzoraka otisaka stopala, pronađenih u takozvanoj formaciji Botucatu, grupi stijena formiranoj od drevne pustinje dina.

Otisci stopala razlikuju se od svih drugih poznatih otisaka dinosaura, rekao je paleontolog Rafael Costa.