Ledi krv u žilama: Naučnici otkrili zastrašujuće biće u dubinama mora

Ledi krv u žilama: Naučnici otkrili zastrašujuće biće u dubinama mora
Foto: Screenshot/YouTube / Naučnici otkrili nepoznatu vrtu morskog psa

Tim naučnika je imao rijetku priliku istražiti nepoznatu vrstu morskog psa duha, koja se često naziva "morski pas duh".

Ovo stvorenje rijetko se viđa u divljini, a njegovo otkriće predstavlja značajan korak u istraživanju dubokih oceana.

Ekspedicija je pronašla ovu novu vrstu u Andamanskom moru blizu obale Tajlanda, nedaleko od ljetovališta Phuket, na dubini od gotovo pola milje. Ribu su ulovili u povlačnoj mreži, a genetsko testiranje otkrilo je da se radi o potpuno novoj vrsti, nazvanoj Chimaera Supapae, piše Daily Mail.

Žetva očarala Sarajevo: Na sceni NPS izveden balet kojim je sve počelo prije 74 godine

Ovaj morski pas 'duh' ima neke zapanjujuće karakteristike, uključujući crne peraje, oštar rep i ogromne zelene oči.

Osim toga, naučnici su primijetili neke manje poznate znakove srčane bolesti u ovom stvorenju, poput tamnih krugova ispod očiju i promjena u zjenicama oka.

Naučnici iz drevnog leda oživjeli biće staro 46 hiljada godina - ono se počelo razmnožavati

Ovo otkriće ima veliki značaj za nauku jer pokazuje koliko malo znamo o dubokomorskom svijetu. Osim toga, istraživanje novih vrsta poput ove pomaže nam shvatiti evolucijske procese i složenost morskog ekosistema, prenosi Klik.hr.

Istraživači su detalje otkrića objavili u časopisu Raffles Bulletin of Zoology, nadajući se da će njihov rad potaknuti daljnje istraživanje dubokih oceana i otkrivanje još nepoznatih vrsta.