Asteroid pao u Njemačkoj: Na nebu viđeni fascinantni prizori

Asteroid pao u Njemačkoj: Na nebu viđeni fascinantni prizori
Foto: Kolaž / Asteroid iznad Njemačke

Građani Njemačke su u ranim jutarnjim satima u nedjelju, 21. januara, imali priliku da vide pad asteroida u svojoj zemlji.

Samo 90 minuta prije udara iznad europskog neba u ranim jutarnjim satima, NASA je izjavila da će se mali asteroid sudariti s Zemljom.

Udar se dogodio prema rasporedu zapadno od Berlina. Asteroid je bio mali - otprilike 1 metar u promjeru - i nije predstavljao opasnost za ljude na tlu.

Europska noć: Bayer Leverkusen nastavio 'po starom', Olympiacos šokirao Aston Villu u Engleskoj

Ipak, moguće je da je asteroid raspršio male meteorite po krajoliku. Snimke vatrenog loptanja na nebu iznad Njemačke počele su se pojavljivati na društvenim mrežama.

Krisztián Sárneczky otkrio je ovaj asteroid neposredno prije sudara. Lovac na asteroide postao je poznat po takvim otkrićima, uključujući onaj koji je pao nad Francuskom 2023. i drugi koji je udario iznad Arktičkog oceana 2022.

Mali asteroid dobio je oznaku Sar2736. Zatim mu je Centar za male planete dodijelio formalno ime 2024 BX1, navodi portal EarthSky.