Kickstarter

Radiosarajevo.ba
Kickstarter

Ovogodišnje hidrološke prilike i nizak vodostaj Koševskog potoka izazvale su kod vašeg hroničara sumnju u uspješnu realizaciju ovogodišnje fotogalerije Smokva iz Koševskog potoka.

Piše: Elvis J. Kurtović za Radiosarajevo.ba

Šta je vaš fotograf zabilježio na centralnom geostrateškom mjestu (prekoputa Općine Centar!), na ušću Koševskog potoka u dominantu Miljacku provjerite ovdje:


Kickstarter

Nakon što sam pročitao tekst i pogledao video o izumitelju novog tipa kišobrana koji bi trebao u budućnosti da riješi probleme koji imamo s postojećim modelom kišobrana koji "vlada tržištem" već 3000 godina

Šok: Čak smo i kišobrane pogrešno koristili (VIDEO)

krenuo sam da provjerim koliko je ova ideja skupila novaca na Kickstarteru za "pokretanje posla". Nije loše!


Izgleda da danas izumitelji moraju snimiti i dobar spot da bi zainteresirali finansijere. Nije dovoljno imati ideju pa to riječima i nacrtima opisati, jer je lijenim investitorima lakše pogledati spot.

Tako da onaj stari projekt koji sam vam obrazložio u kolumni koja se zvala Celebrity Hotline planiram postaviti na Kickstarter tek nakon što snimimo spot s popularnim ljudima kao što su Halid, Milan Tarot...

Znači ide spiker koji objašnjava koncept Razgovarajte s popularnima po popularnim cijenama... Halid - 5 eura po minuti, Ekrem - 2 eura , Elvis J. Kurtović - 10 feninga po minuti... I onda vidimo Halida kome je zazvonio telefon kako nam namiguje i zapričava papka koji ga je nazvao... "Gdje si ti, Muki? Odavno nisi nazvao, jesi to nešto ljut na mene? Evo ništa te ne čujem... Ulazim u tunel... Ostani na vezi, kratak je tunel..."

Kontate?

Nakon što brojni popularni i "k'o fol popularni" (ako pristaju da se tuku i pljuju u brojnim reality programima - zašto ne bi malo pričali s papcima, pardon korisnicima, servisa Celebrity Hotline?!) snime ŠTO GORI I ŠTO GLUPLJI SPOT... postavimo to na Kickstarter i skupljamo novac za pokretanje projekta.

I tako...

Moje ideje koje se na prvi pogled čine nesuvisle život učini totalno realnim. Neki dan sam nakon deset godina pogledao staru TV emisiju Izbor za mafijaša godine. Tipična moja glupa ideja, slična ovoj Celebrity Hotline (valjda mafijaši kriju da su mafijaši / valjda se popularni kriju od običnih ljudi)... i sa zaprepaštenjem utvrdio da se tu ja pozdravljam s jednim visoko rangiranim političarem iz susjedstva koji je u međuvremenu ZAISTA završio u zatvoru!

Gledanost i ocjena gledatelja

Povodom ovih rasprava i protesta vezanih za reality programe, zašto to ljudi gledaju... moram se prisjetiti kako su se i u stara vremena ocjenjivale emisije na televiziji i nekako pratila ta gledanost. Sjećam se kako se po TV studijima valorizirala crnogorska TV serija Đekna i analiziralo kakve su ocjene gledatelji u bivšoj Jugoslaviji davali toj seriji, koju ja doduše nisam pratio, ali se sjećam da su se moji starci valjali od smijeha kada je emitirana.

Išla je analiza po studijima (RTV Ljubljana, Beograd, Zagreb, Sarajevo) s prosječnom ocjenom koju su gledatelji dali za seriju... i ispostavilo se da se serija najmanje dopala gledaocima s područja TV Titograd.

Oni su seriji dali jedva prolaznu ocjenu, a ono što su pretplatnici ovog studija najviše zamjerali je teško praćenje i negledljivost serije, jer prebrzo teče radnja...

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najnovije