Marbo najavio početak distribucije Pepsija

Promotivni tekst
Marbo najavio početak distribucije Pepsija
Foto: Marbo / Sarajevo: Svečani ambijent na promociji Pepsija

U svečanom ambijentu hotela Courtyard by Mariott u Sarajevu, kompanija Marbo d.o.o. koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo, najavila je je povratak najvećih globalnih brendova u segmentu bezalkoholnih pića - Pepsi, Mirinda, Pepsi Black, 7Up i Lipton – u svoj portfolio.

Spektakularno organizovanim koktelom koji je okupio veliki broj poznatih zvanica, najavljen je povratak ovih napitaka na tržištu Bosne i Hercegovine.

Portfolio kompanije Marbo d.o.o. koje čine omiljene grickalice Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, ovsene kaše Quaker i brenda Minut Pire, upotpunjen je najpoznatijim svjetskim brendovima bezalkoholnih napitaka, koji se konzumiraju u više od 200 zemalja i regiona svijeta.

Zahvaljujući kompaniji Marbo, po istim standardima kao i na najvećim svetskim tržištima, Pepsi, Mirinda, Pepsi Black, 7Up i Lipton biće dostupni i u Bosni i Hercegovini.

"Kao dio multinacionalne kompanije, bit ćemo u prilici da primjenimo najbolja iskustva, inovacije i prakse sa mnogobrojnih svjetskih tržišta, kako bi brendovi Pepsi, Mirinda, Pepsi Black, 7Up i Lipton imali priliku da postignu dinamičan rast, kakav zaslužuju“ rekao je Nenad Miščević, generalni direktor kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana i Baltičke zemlje.“

Zvanični program kom su prisustvovale brojne poznate zvanice, praćen je je vizuelnim spektaklom u 3D mapping tehnici. Nakon zvaničnog programa gostu su uživali u hladnim osvježavajućim napicima koji su točeni iz specijalne ledene Pepsi skulpture.

Brend Pepsi je nastao 1898. godine, a značajniji rast doživljava nakon Velike depresije u Sjedinjenim Američkim Državama.

Od '50 i '60 godina XX vijeka povezuje se sa najboljim sportskim klubovima i poznatim zvijezdama filmske i muzičke industrije.

Od 2010. godine brend Pepsi dobija novi vizuelni identitet.

Pepsi Black predstavlja dio portfolija gaziranih sokova bez šećera, Mirinda na tržište Bosne i Hercegovine dolazi sa ukusom narandže, dok je 7UP osvježavajuće piće sa ukusom limuna i limete.

Od 2019. godine na tržištu Bosne i Hercegovine, svi ovi brendovi vraćaju se pod okrilje kompanije PepsiCo na Zapadnom Balkanu, otvarajući novo poglavlje poslovanja u segmentu napitaka.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije