Klasova kampanja 'Širimo ljubav' bliži se cilju
Kompanija Klas d.d. iz Sarajeva u maju mjesecu počela je sa kampanjom Širimo ljubav koja će trajati do septembra 2019. godine. Cilj ovog društveno odgovornog projekta jeste osigurati kupovinu dijagnostičkog 4D ultrazvuka za Opću bolnicu 'Prim.dr. Abdulah Nakaš' Sarajevo kako bi se trudnicama osigurala kompletna briga, dijagnostika i najsavremenije praćenje trudnoće.
"Imamo razlog da budemo sretni i ponosni na naše sugrađane koji su prepoznali značaj naše kampanje. Do sada je prikupljeno 80 posto sredstava za zajednički cilj, a on ide u pravcu da doprinese boljoj zdravstvenoj brizi za buduće roditelje s područja Kantona Sarajevo. I kupci i potrošači su vrlo angažovani da s nama osiguraju neophodni 4D ultrazvučni aparat za Opću bolnicu 'Prim.dr. Abdulah Nakaš' Sarajevo. Neizmjerno smo im zahvalni na tome", istakao je Boris Brković, direktor kompanije Klas d.d.
Kupovinom Klasovog polubijelog hljeba u Kantonu Sarajevo, dio prihoda od prodaje izdvaja se za nabavku neophodnog dijagnostičkog 4D ultrazvuka za Opću bolnicu 'Prim.dr. Abdulah Nakaš' Sarajevo, za njihov ginekološko-akušerski odjel.
"U ime menadžmenta, uposlenika Odjeljenja za ginekologiju i akušerstvo, naših trudnica i porodilja, ovim putem se još jednom zahvaljujemo kompaniji Klas Sarajevo koja je pokrenula ovu humanu akciju. Ono najvrjednije je, što su naši sugrađani prepoznali važnost projekta i dali svoj veliki i značajan doprinos za poboljšanje zdravstvene zaštite naših majki i beba, naše najosjetljivije populacije", kazala je prim.mr.sci.med.dr. Aida Đurđević.
Klas je pozvao kupce da podrže kampanju i potraže polubijeli hljeb u njima najbližim prodavnicama.
Idemo dalje i širimo ljubav - poruka je Klasa.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.