Karlheinz Dobnigg: Cilj Raiffeisen banke je osnažiti poslovanje s pravnim licima
Raiffeisen banka zabilježila je značajan poslovni uspjeh u prethodnoj godini, možete li nam reći nešto više o tome?
Iza nas je još jedna uspješna poslovna godina koju smo završili sa značajnom neto dobiti od 67 miliona KM što predstavlja porast od 24,4 procenta u odnosu na 2014. godinu. Riječ je o rezultatu koji potvrđuje stabilnost našeg poslovanja, ali i usklađenost naših strateških odluka s uvjetima tržišta. Zahvaljujući našoj jakoj kapitalnoj poziciji te poboljšanom kvalitetu portfelja, uspjeli smo zadržati našu poziciju na tržištu, te klijentima ponuditi kompletnu i unaprijeđenu uslugu uz najviši nivo kvaliteta.
Koji su to principi koje primjenjujete u Vašem poslovanju koji Vam omogućavaju ovakav uspjeh?
Naša misija je maksimizirati iskustvo koje klijenti imaju s Bankom i biti preferirani poslovni partner. Kako bismo ovo ostvarili naše aktivnosti su usmjerene na njegovanje čvrstih odnosa s našim klijentima, pri čemu im uvijek nastojimo ponuditi visokokvalitetne i prilagođene usluge. Naime, kontinuirano pratimo tržišne trendove, te potrebe naših klijenata i na njih nastojimo adekvatno odgovoriti nudeći im proizvode i usluge kakve klijenti žele i zaslužuju. Ovakva strateška opredijeljenost se pokazala ispravnom, klijenti je prepoznaju i cijene, i to je glavni razlog ovakve tržišne pozicije i uspješnih rezultata poslovanja. Mi smo univerzalna banka koja pruža svoje usluge svim segmentima klijenata, kako pravnim tako i fizičkim licima.
Nedavno su se u Upravi Banke dogodile promjene. Šta nam možete reći o ovome? Šta to znači za klijente?
Promjene naravno idu u pozitivnom smjeru te se našem timu Uprave Raiffeisen banke početkom mjeseca maja pridružio još jedan član, gospodin Ante Odak koji će biti zadužen za segment Corporate poslovanja. Budući da gospodin Odak ima značajno višegodišnje iskustvo u finansijskom sektoru, iskreno vjerujem da će ovo imenovanje doprinijeti jačanju veza, te poboljšanju kvaliteta saradnje s našim klijentima, pravnim licima.
Šta još namjeravate uraditi kada su u pitanju klijenti Banke, pravna lica?
U narednom periodu želimo se razvijati u segmentu poslovanja s pravnim licima. Stoga ćemo nastojati da naše proizvode i usluge namijenjene pravnim licima približimo našim klijentima, odnosno da ih učinimo što dostupnijim. U skladu s tim aktivnosti će biti usmjerene na ostvarivanje aktivnog kontakta s klijentima. Naime, pravna lica zahtijevaju pojedinačni, prilagođen pristup svakome od njih, stoga je u cilju ostvarenja kvalitetne i uspješne saradnje neophodan svakodnevni kontakt. Ovim ćemo, vjerujem, uspjeti proširiti i ojačati našu tržištnu poziciju. Svakako na ostvarenju ovog cilja radit će gospodin Odak zajedno s ostalim kolegama.
Koje će još aktivnosti biti u fokusu Banke kada je riječ o tekućoj godini, kakvi su planovi i namjere?
I u toku ove godine djelovat ćemo u skladu sa strateškim opredjeljenjem Banke, a u cilju unapređenja našeg poslovanja. U skladu s tim, nastojat ćemo da budemo aktivni u kreditiranju kako privrede, tako i fizičkih lica. Također, radit ćemo i na obogaćivanju i razvoju usluga digitalnog bankarstva čiji je cilj smanjenje kompleksnosti pristupa našim uslugama, te brže i jednostavnije poslovanje s Bankom. Kao neizostavan dio naših poslovnih aktivnosti, napomenuo bih da Raiffeisen banka svoje poslovanje temelji na strategiji održivosti koja obuhvata ekonomski, društveni i okolišni aspekt. Kao odgovoran bankar prilagođavamo se novim uvjetima i trendovima na bankarskom tržištu. Također, nastojimo biti fer partner prema svim internim i eksternim interesnim skupinama, te smo otvoreni u komunikaciji s našim klijentima, a u sferi društveno odgovornog poslovanja, pružamo podršku brojnim projektima čiji je fokus podrška najosjetljivijim segmentima društva te smo u 2015. godini podržali preko 100 takvih projekata. Ovo nas čini jednom od kompanija koja značajan dio svoje godišnje dobiti izdvaja u navedene svrhe.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.