Hajde da imamo vremena!

Promotivni tekst
Hajde da imamo vremena!
Foto: Promo / Grand kafa / Hajde da imamo vremena

Za sve dobro je potrebno vrijeme. Tako je i za kafu. Šoljica prave svježe mljevene kafe traži vrijeme da je pripremimo i u njoj uživamo. I baš zato volimo da je pijemo u društvu jer znamo koliko je danas vrijeme važna valuta i upravo ti trenuci koje posvetimo kuhanju kafe i ispijanju sa dragim ljudima predstavljaju savršen mali "bijeg" od ubrzane svakodnevnice.

Više je nego jasno da danas svi brzo živimo, da dan mjerimo često u sekundama, ali i da nam vrijeme ponekad odlazi na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne.

"Nemam vremena" je postala uzrečica, postala je slogan sadašnjeg vremena, makar se to odnosilo na stvarne obaveze ili na gledanje u ekrane.

Čak je i zajednička kafa postala gubljenje dragocjenog vremena.

A upravo su ti trenuci provedeni u druženju sa porodicom i prijateljima, kada usporimo i zastanemo, kada se "ima vremena za kafu", ono što nas ispunjava, ono što čini život ljepšim i nas sretnijim.

Zato, hajde da se podsjetimo šta su bitne stvari u životu. Da definišemo prioritete. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe.

Danas, možda i više nego ikada prije, treba da uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi. Ti trenuci uživanja, trenuci kada "imamo vremena" su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, koji čine život lepršavijim i manje stresnim.

Grand kafa / Hajde da imamo vremena - undefined

Foto: Promo: Grand kafa / Hajde da imamo vremena

"Velika je radost i zadovoljstvo biti dio nove kampanje Grand kafe. Posebno zbog savršenog odabira teme koja okupira svakodnevicu svakog od nas. Kako osvojiti vrijeme, zaustaviti suludi ritam, naći trenutke predaha i čistog užitka? Trenuci ispijanja kafe jesu naša utočišta zadovoljstva i spokoja, a Grand kafa nas svojom novom kampanjom upravo podsjeća na to", kaže glumica Nataša Tapušković.

Sličnog razmišljanja je i Gordan Kičić. "Bila mi je čast i zadovoljstvo da sarađujem sa brendom Grand kafa. Pogotovo što je cijela kampanja osmišljena i napravljena za dobru stvar, a to je da moramo da nađemo vremena za sve ono što nam život čini ljepšim, sretnim, ispunjenijim. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe", napominje Gordan Kičić.

Zato hajde da danas ne bude samo jedan gutljaj na brzinu. Hajde da imamo vremena i uživamo u kafi sa nekim koga volimo!

Zakuhajte Grand kafu i pogledajte novu reklamnu kampanju OVDJE.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije