Porsche 911 GT3 i Dacia Sandero: Totalno različiti, a nešto ih ipak povezuje
Neki automobili brzo gube vrijednost, drugi drže cijenu, pri čemu zakoni tržišta reguliraju cijenu polovnjaka, naravno vodeći računa i o stanju i godištu vozila.
Njemački izdavač Hanns W. Schwacke objavio je 1957. godine svoju prvu analizu održavanja vrijednosti automobila po modelima i od tad je Schwacke lista najbolji parameter u ovoj oblasti.
Posljednje izdanje, objavljeno prije nekoliko dana, dalo je novog šampiona držanja vrijednosti. To je Porsche 911 GT3 koji nakon četiri godine izgubi svega 33,5 posto cijene novog vozila.
Drugi šampion, model koji izgubi najmanju efektivnu novčanu vrijednost je sušta suprotnost Porscheu: Kupci Dacia Sandera nakon četiri godine na gubitku su svega 2.390 eura u odnosu na cijenu koju su platili u salonu.
Koji modeli po klasama najbolje drže vrijednost nakon četiri godine eksploatacije?
Mali gradski automobili A-segmenta: Kia Picanto 1.2 ISG (58,1 posto)
Subkompaktni automobili B-segmenta: Mini One (62,8 posto)
Kompaktni automobili: Mercedes A 250 7G-DCT (59,7 posto)
Srednja klasa: Škoda Octavia 1.8 TSI DSG (53,5 posto)
Viša srednja klasa: BMW 540i xDrive Automatik (52,2 posto)
Luksuzni automobili: Porsche Panamera 4 (51,6 posto)
Kompaktni monovolumeni: Opel Zafira 1.6 DIT Start/Stop (53,6 posto)
Veliki monovolumeni: Mercedes V 220 d 7G-Tronic (52,8 posto)
Sportski automobili: Porsche 911 GT3 (66,5 posto)
Mali SUV-ovi: BMW X1 sDrive 18i (59,3 posto)
Kompaktni SUV-ovi: Porsche Macan Turbo PDK (65 posto)
Veliki SUV-ovi: VW Touareg 3.0 V6 TDI 4Motion Aut. (58,6 posto)
Električni automobili: Hyundai Ioniq Elektro (58,6 posto)
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.