Od Escorta Mk1 do novog Focusa: Razvoj farova kompaktnih automobila
Problem je izraženiji u kasnu jesen i početkom zime kada su najkraći dani i rano se spusti mrak.
Ne čudi da je automobilska industrija prepoznala problem i veliku pažnju posvećuju razvoju kvalitetnih svjetala kako bi vozači u noći mogli na vrijeme uočiti pješake, bicikliste, druga vozila…
Ni Ford nije izuzetak pa je na novom Focusu ugrađena nova generacija pemetnih LED farova koji reagiraju na prometne znakove duž puta i prilagođavaju konus prednjih svetla na pravi put ispred upravljača. Ovo je dobra vijest za loše uočljive učesnike u saobraćaju, kao što su biciklisti i pješaci, pogotovo na raskrsnicama i krivinama.
Osim što sistem automatski prilagođava adaptivne farove okretanju volana, prednja svjetla na Focusu mijenjaju intenzitet u zavisnosti od brzine kretanja vozila. Pri višim brzinama podržavaju vidljivost na daljinu, dok pri nižim brzinama stvaraju šire vidno polje.
Posebno zanimljivo: Ford je objavio napredak svjetala od prve generacije Escorta 1968. godine, preko Focusa iz 2003. godine, do aktuelnog modela. Razlika je drastična…
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.