Ogromne "nosnice" kao zaštitni znak: BMW zvanično predstavio obnovljenu "sedmicu"
Preciznije, glavna razlika između restilizovane "sedmice" i njegovog prethodnika je ogromna rešetka hladnjaka. Navodno će se slično dizajnersko rješenje pojaviti na svim modelima bavarske kompanije.
Foto: BMW
Ažurirana "sedmica" je 22 mm duža od prethodnika, kako u "regularnoj" (5120 mm), tako i u L-verziji (5260 mm).
Mnogo je noviteta i u kabini BMW-a 7. Na primjer, novi volan, 12,3-inčni digitalni instrument panel, multimedijalni sistem nove generacije sa glasovnim asistentom, a putnici na stražnjim sjedalima imaju dva 10-inčna Full HD zaslona osjetljiva na dodir i Blu-ray player.
Foto: BMW
Kupci mogu zatražiti Nappa kožne presvlake ili naručiti zadebljane stražnje i bočne prozore.
Ispod haube postoje iznenađenja. Tako je BMW 750i dobio je prerađeni 4.4-litarski V8 motor koji daje 530 KS (plus 80 "konja"). Najsnažnija "sedmica" i dalje će biti model BMW 760Li xDrive s 6,6 litarskim 12-cilindričnim motorom koji je zbog ugradnje filtera čestica prigušen 25 "konja", na 585 KS.
Foto: BMW
Šestocilindrični 3,0 litarski turbodizelaš i dalje će biti dostupan u tri verzije: BMW 730d (265 KS), BMW 740d xDrive (320 KS) i BMW 750d xDrive (400 KS).
U ponudi je i hibridni BMW 745e koji kombinira 6-cilindričnog benzinca i elektromotor ukupne snage 286 "konja", uz mogućnost vožnje na struju na dionicama do 58 km. Snaga se prenosi na zadnje ili sva četiri točka (xDrive) preko serijskog 8-stepenog automatskog mjenjača.
Obnovljena "sedmica" startuje po cijeni od oko 88 hiljada eura, koliko košta najslabiji dizelaš 730d.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.