Nova zvijer: AMG GT 63 S E-Performance ima najbrže ubrzavanje od svih serijskih modela ikada

0
Radiosarajevo.ba
Nova zvijer: AMG GT 63 S E-Performance ima najbrže ubrzavanje od svih serijskih modela ikada
Foto: Mercedes / Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes-AMG je predstavio novu top verziju modela GT. Automobil ima poznati moćni plug-in hibridni sistem koji kombinuje 4,0-litreni V8 motor s električnim motorom za ukupnu snagu sistema od čak 816 KS i kolosalni obrtni moment od 1.420 Nm.

Budući da se radi o elektrificiranom modelu, taj obrtni moment je dostupan samo kratko u "overboost" načinu rada, ali je i osnovni obrtni moment od 1.050 Nm još uvijek ogroman.

Benzinski motor smješten naprijed koristi dva turbopunjača, a snagu prenosi putem devetostepenskog MCT automatskog mjenjača. Električni motor snage 204 KS smješten je nazad, ima dvobrzinski prijenos i mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Električni motor crpi snagu iz AMG-ovog paketa baterija kapaciteta 6,1 kWh, koji je postavljen iznad zadnje osovine i posuđuje puno tehnologije iz Mercedesovog F1 bolida.

Jedinstveno horor iskustvo: Kada kasnovečernji talk show krene po zlu

Jedinstveno horor iskustvo: Kada kasnovečernji talk show krene po zlu

Zbog relativno male baterije električni domet je vrlo mali, samo 13 kilometara, ali u ovom automobilu plug-in sistem nije prvenstveno zamišljen za štednju već za poboljšanje performansi. A to mu zaista jako dobro uspijeva.

Automobil s pogonom na sve točkove brzinu od 100 km na sat dostiže za 2,8 sekundi što ga čini bržim od Mercedesovog hiperautomobila AMG ONE koji sprint do 100 km na sat obavlja za 2,9 sekundi. Ipak ONE mnogo brže ubrzava do 200 km na sat i nakon toga. Maksimalna brzina novog GT-a iznosi 320 km na sat.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes za sada nije objavio masu automobila, ali s obzirom na svu tehnologiju, ona je sigurno poprilična. Kako bi usporio svu ovu masu, AMG je opremio E Performance setom karbonsko-keramičkih kočnica u seriji. Naprijed su diskovi od 420 mm i kliješta sa šest klipova, a zadnji diskovi imaju 380 mm i plutajućih kliješta nazad.

Vizuelno se E Performance malo razlikuje od slabijih modela GT 63. Mercedes će ponuditi uobičajeni raspon stilskih opcija, uključujući aero paket koji će uključiti fiksno zadnje krilo, plus niz opcija točkova od 20 i 21 inča.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije